Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jootje888

jootje888

• Lid sinds 25 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 15:12

<TBODY>Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn Galaxy S2 is van het een op het andere moment gecrasht. Mijn telefoon gaat nog wel aan maar ik kan er niets meer mee doen omdat hij continu alle apps geforceerd wil sluiten.
Ik voeg een link toe van youtube met precies mijn probleem.
Nu zal een fabrieksreset wel helpen maar….er staan zulke belangrijke foto's op. Ik hoop echt dat er een andere oplossing is en iemand mij kan helpen.
<IFRAME height=465 src="http://www.youtube.com/embed/oS2QHf6GJuM?fs=1&feature=oembed" frameBorder=0 width=620 allowfullscreen></IFRAME>
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes Jolanda
</TBODY>

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 september 2012
  • 15:56

Ik denk ook dat een fabrieksreset de enige oplossing is. Maar daarmee blijven je foto's gewoon bewaard. Alleen je apps + instellingen worden verwijderd. Alle foto's, video's en muziek op de (interne of externe) SD kaart blijven bewaard. Misschien dat je je telefoon nog aan de computer krijgt gekoppeld zodat je deze ook naar je PC kunt kopieren..

en als dat zelfs niet werkt moet je zelfs de firmware opnieuw installeren. Hoe dat gaat staat hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26746-how-van-custom-naar-stock.html

Vetzi

Vetzi

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 16:13

Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem met mijn S2. Ben jij al wat verder Jootje888? En hoe werkt een fabrieksreset precies? Het maakt me verder niet veel uit wat er moet gebeuren en of ik de telefoon bijvoorbeeld een poosje kwijt zou zijn, het gaat me met name ook om veel foto's die ik niet wil verliezen..

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 26 september 2012
  • 17:24

Je toestel hoeft er niet voor weg, voor zo'n reset, je kunt het zelf. En je foto's blijven erop staan, zelfs als je er een andere firmware op zet. En ook dat kun je zelf.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Vetzi

Vetzi

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 18:25

Oké, maar om welke reset gaat het? Want ik zag iets van een hard reset en een reset naar de fabrieks instellingen.. Hoe gaat dit precies? Of is hier een goede link voor? Alvast bedankt.

Peter-036

Peter-036

• Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 26 september 2012
  • 18:30

je kunt een code intikken in je telefoonkiezer (dialer) zoek de code even in deze lijst:http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/30892-galaxy-sii-geheime-codes.html

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

bobbee

bobbee

• Lid sinds 13 november 2010
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 20:55

Vetzi;342615
Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem met mijn S2. Ben jij al wat verder Jootje888? En hoe werkt een fabrieksreset precies? Het maakt me verder niet veel uit wat er moet gebeuren en of ik de telefoon bijvoorbeeld een poosje kwijt zou zijn, het gaat me met name ook om veel foto's die ik niet wil verliezen..

Anders haal je eerst je fotos er even af en zet je ze op je laptop. Dan weet je zeker dat je ze niet kwijt raakt, ook als je je telefoon eens mocht verliezen….:thumbup:

Vetzi

Vetzi

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 22:59

Maar dat gaat dus niet, ik kan niets bedienen door de steeds terugkerende foutmeldingen (achter elkaar). Voor de fabrieksreset was toch ook een andere manier? Heb de foto's geprobeerd via Samsung Kies via de USB kabel, maar hij maakt geen verbinding..

Peter-036

Peter-036

• Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 26 september 2012
  • 23:19

Je, een factory reset kun je ook uitvoeren vanuit recovery mode:
1 uitzetten
2 Tegelijk volume up + home + powerknop ingedrukt houden tot je “beeld” krijgt
3 loslaten, nu ben je (als het gelukt is) opgestart in recovery (zo niet, opnieuw proberen-tot het wel lukt)
4 in het menu dat je nu te zien krijgt kun je kiezen voor een aantal ‘wipes’, voer ze maar uit, en factory (of hard) reset, ook.
5 herstarten, nu zou je telefoon weer moeten functioneren als een nieuwe, alleen alle data die je er zelf opgezet had( foto's, documenten, muziek en video) staat er nog op.Alleen je apps en je contacten zijn wel weg.
Als je nu eerst je wifi aan zet kun je weer aanmelden bij google met je gmaial account, waarna je app's en als je synchronisatie aan had ook je contacten worden teruggezet.

El_Marsio

El_Marsio

• Lid sinds 27 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 september 2012
  • 17:12

Peter-036;342756
Je, een factory reset kun je ook uitvoeren vanuit recovery mode:
1 uitzetten
2 Tegelijk volume up + home + powerknop ingedrukt houden tot je “beeld” krijgt
3 loslaten, nu ben je (als het gelukt is) opgestart in recovery (zo niet, opnieuw proberen-tot het wel lukt)
4 in het menu dat je nu te zien krijgt kun je kiezen voor een aantal ‘wipes’, voer ze maar uit, en factory (of hard) reset, ook.
5 herstarten, nu zou je telefoon weer moeten functioneren als een nieuwe, alleen alle data die je er zelf opgezet had( foto's, documenten, muziek en video) staat er nog op.Alleen je apps en je contacten zijn wel weg.
Als je nu eerst je wifi aan zet kun je weer aanmelden bij google met je gmaial account, waarna je app's en als je synchronisatie aan had ook je contacten worden teruggezet.

Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem. Hoe het ontstaan is weet ik niet want na het gewone gebruik in de broekzak gestoken en ca. 30 min later slaat het toestel volledig op hol.
Inmiddels de factory reset gedaan en ben alles weer aan het instellen. Kan het toestel nu ook weer normaal gebruiken.

Al mijn contacten zijn behouden gebleven net zoals het achtergrondplaatje. De rest (aps, email instelling etc.) is op het eerste gezicht allemaal verloren gegaan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren