Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 22 augustus 2012
  • 23:29

Tumalu;333797
Veel lezen doe ik nu. Wat ik verwarrend vind is wat is nu exact een “Bootloader, Kernel en ROM/firmware”. Eigenlijk snap ik nu wel wat een kernel ongeveer doet, zo ook natuurlijk de ROM, maar wanneer moet je nu de bootloader aanpassen? Al deze dingen zijn mij niet duidelijk en ben bang mijn foon nog meer schade aan te brengen.

Ik vraag me ook af waar al die non-stop crashes van apps vandaan komen… zit dit nu in de ROM, kernel of bootloader?

De bootloader is een soort bios van een computer, aan deze hoef je niks te doen,

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
Tumalu

Tumalu

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 00:28

Ik heb eerst hier nog eens gekeken: samsung galaxy s 2 - All of my launchers keep crashing, my only fix is to factory reset. I need help for backing up valuable data - Android Enthusiasts

Wellicht zou dit me helpen… ik heb namelijk wel een backup kunnen maken. Toen heb ik de full wipe gedaan zoals daar staat in de hoop dat de standaard software/apps er weer op zouden staan maar tevergeefs, nu komt alleen het samsung geluidje + samsung galaxy s2 scherm tevoorschijn en blijft in een looping :S

Wat heb ik verkeerd gedaan?

Tumalu

Tumalu

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 02:45

Gek maar mooi genoeg werkt alles weer!! Gewoon via CWM de backup teruggezet en toen was alles goed. Heel vaag maar mooi. Nu kan ik op de oude versie verder zonder alles eraf te gooien!!

Want dat wil ik eigenlijk pas bij de S3 doen als ik hem heb. Iedereen bedankt zover. Mocht er toch weer wat geks gebeuren dan meld ik het :-)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren