Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2012
  • 21:22

sorry maar oude APN gegevens, wat is dat en waar staat dat?
Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 29 augustus 2012
  • 21:39

Die vind je via:
. Instellingen
. draadloos en netwerk
. gegevensverbruik.. daaronder staat bij mij: meer
. meer
. mobiele netwerken
. namen toegangspunten.. daar staat bij mij alleen Vodafone, het zouden er bij jou twee(of meer) kunnen zijn, dan verwijder je diegene die je niet meer gebruikt.Dat kan als je eerst op de naam drukt, dan opent het volgende venster, daar kun je dingen aanpassen, of verwijderen.kijk uit met wat je doet, schrijf eerst de gegevens op, of maak een paar screenshots.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2012
  • 21:47

Dank je voor de duidelijke uitleg,
helaas staat daar alleen T-Mobile,
dus mocht het nog een keer voorkomen, dan maar terug naar de fabrieksinstellingen.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 29 augustus 2012
  • 21:53

Zorg ervoor dat je contacten en data/apps bij je google account zijn gesynchroniseerd,(scheelt veel werk bij terugzetten,en doe dat nadat je wifi aangezet hebt, ivm kosten en downloadsnelheid) voor je aan die reset begint.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 1 september 2012
  • 13:20

Gisterenavond toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, nu maar even afwachten.

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 16:19

Tot op vandaag nog geen enkel probleem meer gehad na de reset van vrijdagavond, dus probleem gefixt!

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 september 2012
  • 18:58

Hier nu problemen ook met het uitvallen van de telefoon, nu stock rom op dit moment en kijken wat er gebeurd

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
DDean

DDean

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 9 september 2012
  • 23:03

Dat van die spontane restarts en uitval is mij nooit helemaal duidelijk geworden. Ik heb/had het zelf ook, en heb een hoop threads gevolgd, maar een echte oplossing is er nooit van gekomen. Wifi uitzetten werkte tijdelijk evenals SD kaart, factory reset en ik dacht nog een paar dingen.

Een week geleden had ik er helemaal genoeg van, tussen de 5 en 10 keer viel de phone uit. Heb nu de batterij gefixeerd met een kartonstukje en geen enkele restart meer gehad ( ik heb WIFI continue aanstaan, wat voorheen onmogelijk was) De batterij heeft(standaard?) wat speling, maja ik heb de phone dan ook wat laten vallen in de tijd dat ik 'm heb

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
Alidah

Alidah

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2013
  • 08:19

XXX36
Hallo forum Ben blij te lezen dat dit probleem veel vaker voorkomt met de galaxy S2 en het niet aan mijn leeftijd ligt. Mijn telefoon is voor ded 3ex ter reparatie aangeboden en ik heb nu een nieuwe geeist. afwachten maar

leden

Ik wil alleen iets kwijt. Heb mijn SG S2 in mei 2012 zelf via KIES geupdate
na ICE 4.0.3 en sinds dien alleen maar problemen. Spontaan uitvallen van
de telefoon, vastlopers, batterij die gewoon heel HEET werd en als ik de telefoon
om 08.00 u van de oplader haalde kon ik om 13.00 u weer gaan opladen
omdat de batterij gewoon nog maar op 15% stond. Ik heb heel veel diverse
forums bekeken en zag dat ik niet de enige was. Afgelopen week was het
gewoon niet meer leuk. Als ik met mijn telefoon bezig was dan werd de telefoon
Erg heet en binnen 2u ( echt bezig zijn) ging de batterij van 100% naar 15%.
Ik ben na de KPN geweest en ze vertelde mij dat de batterij gewoon op was en dat
er een nieuwe in moest. Ze vertelde mij ook dat ik eerst het beste naar een business
centrum van de KPN moest gaan. Ik Ben gistermiddag naar Arnhem geweest en had in eerste
instantie gevraag om deze te downgrade na 2.3.5 want toen had ik totaal geen problemen
met rebooten, batterij enz. Na een minuut of 20 kreeg ik mijn telefoon terug en hij legde mij het volgende uit.

Je heb verschillende update versies voor de SG s2 van KPN en iedertoestel van de KPN
heeft zijn eigen ICE update versie. Op mijn toestel, die ik via KIES na de ICE had upgedate
was dus NIET de goede versie. KPN heeft nu de bijbehorende ICE 4.0.3 erop gezet en ik weet
niet wat me overkomt. Gisteren de batterij opgeladen tot 40% om alle apps ed erop te zetten
en ben er echt 3,5 uur bezig geweest en daarna stond er nog 23% op mijn telefoon. Dit was
voorheen ONMOGELIJK. Vanacht opgeladen naar 100%, vanochtend om 07.30 de telefoon van de lader
gehaald en een paar whatsappjes verstuurd, enkele apps bekeken, wat nieuws gelezen maar niet heel
veel. Ben de hele dag weg geweest en Wel mijn WIFI eraf gehaald en de batterij staat nu op 89%.
de telefoon is sneller en zie nu ook nieuwe instellingen en dingetjes die ik eerder niet had gezien, bijv
als ik nu een app uit de playstore download krijg ik de melding “ er is een snelkoppeling op uw scherm
geplaatst”. Deze melding heb ik nooit eerder gezien dus helemaal nieuw voor mij. Er zit ook een nieuwe update aan te komen 4.0.4
en bij KPN vertelde ze me dat ik gewoon naar hun moet komen om de goede update erop te zetten.
Omdat ik hier veel dezelfde problemen zie wil ik mensen aanraden met hun toestelvan de KPN naar een
business centrum te gaan en ik denk dat HEEL VEEL van de batterij problemen, spontane uitval en heet worden verholpen
Worden doordat hun de goede updateversie op het juiste apparaat te zetten. Het kost je 20 minuten
wachten en er zijn geen kosten aan verbonden. Je kunt het toetsel ook opsturen als je niet in de buurt
woont. Ik hoop dat dit berichtje veel mensen van de problemen kan helpen, ik heb me 3 mnd lopen ergeren. Ik hoor graag jullie reactie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren