Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

herbieferbie

herbieferbie

• Lid sinds 02 april 2012
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 19:53

Hoi allen

Heb absolute system root tools 1.8.4 geïnstalleerd en daarmee kun je ( in principe ) heel handig bootanimations veranderen, hij geeft zelf al aan dat verschillende telefoons er verschillende opslagplekken voor hebben.
Ik installeer dan een nieuwe welke hij eerst binnenhaalt, en daarna de telefoon herstarten en vol verwachting word ik teleurgesteld niks veranderd.

Even in rootexplorer zitten kijken, in de map Systeem/media zit ten nu twee bestanden, bootanimation.zip en bootanimation.zip.orig Nou idd als ik het zip bestand open zie ik de plaatjes welke ik verwachte , in het origineel zie ik niks Staat wel in de naam .zip maar kan hem niet uitpakken en heeft ook niet het bekende icoontje van een zip bestand.

Had ik nog het idee om de originele te verwijderen, denk pakt hij automatisch de andere als ik die naam ook aanvul met .orig maar dit wilde niet lukken, heeft volgens mij iets met rechten te maken maar wil er niet aan klooie
Vind nieuwe animatie leuk maar niet als er rottigheid van komt

Wie heeft nuttige tips voor me , alvast bedankt

Is me onderhand gelukt de .orig te verwijderen en de ander er naar te hernoemen, geen resultaat :-(

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 13 juli 2012
  • 10:56

herbieferbie;321055
Hoi allen

Heb absolute system root tools 1.8.4 geïnstalleerd en daarmee kun je ( in principe ) heel handig bootanimations veranderen, hij geeft zelf al aan dat verschillende telefoons er verschillende opslagplekken voor hebben.
Ik installeer dan een nieuwe welke hij eerst binnenhaalt, en daarna de telefoon herstarten en vol verwachting word ik teleurgesteld niks veranderd.

Even in rootexplorer zitten kijken, in de map Systeem/media zit ten nu twee bestanden, bootanimation.zip en bootanimation.zip.orig Nou idd als ik het zip bestand open zie ik de plaatjes welke ik verwachte , in het origineel zie ik niks Staat wel in de naam .zip maar kan hem niet uitpakken en heeft ook niet het bekende icoontje van een zip bestand.

Had ik nog het idee om de originele te verwijderen, denk pakt hij automatisch de andere als ik die naam ook aanvul met .orig maar dit wilde niet lukken, heeft volgens mij iets met rechten te maken maar wil er niet aan klooie
Vind nieuwe animatie leuk maar niet als er rottigheid van komt

Wie heeft nuttige tips voor me , alvast bedankt

Is me onderhand gelukt de .orig te verwijderen en de ander er naar te hernoemen, geen resultaat :-(

Deze had je wellicht al gevonden?

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/32425-samsung-stock-boot-animation.html?highlight=bootanimatie

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/32203-hoe-zet-ik-een-andere-bootanimation-op-mijn-tel.html?highlight=bootanimatie

Bewerkt (24 april 2013 15:13)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 11:25

Ja heb ik gevonden, wil gewoon niet lukken. Als ik bootanimation.zip.orig verwijder dan maakt hij die zelf opnieuw aan, denk op die manier voorkomen word dat de custom geladen word of zo. Misschien onersteunt mijn kernel het niet ? Heb hardcore speedmod s2 #k2-21 2.6.35.7
In principe is het verhaal duidelijk, vervang je bootanimation.zip door een custom die je dezelfde naam geeft. maar t werkt niet.

Nog een keer file die eindigt op orig verwijdert , niet opnieuw aangemaakt, alleen bootanimation.zip nog aanwezig ( custom ) en toch originele samsung animation grrrr

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 13 juli 2012
  • 12:19

En let op, als je er zelf een maakt:

ZET DE COMPRESSIEMETHODE OP STORE, anders werkt hij niet en krijg je alleen een zwart scherm.

Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 12:27

bedankt voor de tip, maar heb er gewoon 1 gedownload

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 18:50

Heb nog de custom hernoemd naar bootanimation.zip.orig helpt ook niet :-(

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren