Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

truffeltje123

truffeltje123

• Lid sinds 25 april 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 20:31

Hallo allemaal,

Ik heb sinds enige tijd problemen met mijn samsung galaxy s2. Ik kan niet meer updaten vanuit de google play app. Ik krijg tijdens installeren de melding: app kan niet worden geinstalleerd op de standaardinstallatielocatie waarna de installatie word afgebroken.

Heb al geprobeerd om de updates van google play te verwijderen via instellingen => apps => all => google play

maar dat lukt niet want krijg dan de melding verwijderen mislukt.

Ik baal er enorm van want heb nog meer dan voldoende ruimte om mijn telefoon heb het probleem nooit eerder gehad. Het is pas sinds enkele weken aan de gang.

Wie herkent dit probleem en kan me helpen?

Alvast enorm bedankt voor jullie moeite …

Met vriendelijke groet,
Daisy Brok

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 21:35

Als ik je wist hoe ik je kon helpen had ik het gedaan
Normaal zou ik zeggen reset je toestel naar fabrieks instelling mits je nog officieel stock draait want ik kan ook niet tegen zulke dingen ik pak het meestal groots aan door compleet te wipen en te flashen tot het opgelost is.
Mischien je vraag in het engels vertalen en op XDA forum plaatsen en ik weet zeker dat er binnen no time een oplossing is voor je probleem.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
truffeltje123

truffeltje123

• Lid sinds 25 april 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 12:42

Bedankt voor de tip. Hoop toch dat iemand een oplossing kent voor deze melding. En wellicht een domme vraag maar wat is het XDA forum?

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 22:40

XDA is een android forum maar dan wereldwijd zeg maar. Heb je een vraag of een probleem waar je niet uitkomt kan je daar altijd terecht. Jammer dat hier niemand is die je verder kan helpen
Samsung Galaxy S II I9100 - xda-developers (directe link naar Galaxy S2 gedeelte van het forum)

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 juli 2012
  • 13:08

Maak de cache van google play eens leeg en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt, kan je ook de data van google play weggooien en het dan nog eens proberen (je moet je dan wel opnieuw aanmelden bij google, dat kan gewoon met het bestaande account).

Max12345

Max12345

• Lid sinds 15 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 september 2013
  • 16:44

Marvin
Maak de cache van google play eens leeg en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt, kan je ook de data van google play weggooien en het dan nog eens proberen (je moet je dan wel opnieuw aanmelden bij google, dat kan gewoon met het bestaande account).

Ik heb het zelfde probleem op mijn s4, heb Playstore geheugen al gewist en uit/aan gezet. Tevergeefs weet iemand een oplossing?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren