Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:43

Ik draai een stock rom en kernel zonder root-toegang en mijn batterij gaat dus nu na een factory reset ongeveer 12 uren mee. Ik ben een jonger iemand en gebruik mijn telefoon dus veel, vooral social media en zo. Is er ook een manier om zonder root-toegang de standaard meegeleverde apps uit te schakelen zodat ze niet meer de hele tijd mijn batterij leeg halen? Ik haal het liefst zo veel mogelijk uit mijn batterij zoals jullie wel merken

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
samsung31

samsung31

• Lid sinds 19 juli 2011
  • Berichten 183
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:44

ibsonic;315297
Okay, ik ben echt echt benieuwd wat jij bedoelt met “actief gebruik” of “heel weinig”.. geef is voorbeelden? Hebben we het over achter elkaar iets bekijken? whatsappen ??

wees is specifiek.. dan hier aannames te maken , dan kunnen we het speciaal voor je gaan meten omdat we geen leven hebben hier.. toch??
die opmerking was niet gericht tegen de forumleden maar over de artikel die werd geplaats .ik heb trouwens me qoute aangepast ik heb het verkeerd verwoord

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:47

MijnAndroid;315403
Ik draai een custom rom en kernel zonder root-toegang…

Dat is nogal onmogelijk eigenlijk :p Of je hebt root en draait een custom ROM, of je hebt geen root en draait een standaard ROM, of je draait een standaard ROM met root.

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:49

z0rk;315406
Dat is nogal onmogelijk eigenlijk :p Of je hebt root en draait een custom ROM, of je hebt geen root en draait een standaard ROM, of je draait een standaard ROM met root.

Sorry, haha, foutje. Ik bedoelde natuurlijk een stock rom :p

samsung31

samsung31

• Lid sinds 19 juli 2011
  • Berichten 183
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:52

z0rk;315336
Ik heb het gelezen, en het is onzinEr is wel zo een procedure die in de buurt komt, maar dan moet je beginnen met een reset van de batterij stats, en dan moet je sowieso een recovery hebben die dit ondersteund (en geroot zijn dus). En dan ga je er nooit het dubbele van de capaciteit uithalen. Dus als antwoord op je vraag of je de batterij kan kalibreren: het is mogelijk maar redelijk zinloos, tenzij het echt de spuigaten begint uit te lopen.

De beste manier om een langer batterij leven te hebben is rooten, custom ROM en kernel. En dan kan je allerlei dingen gaan tweaken die je batterijduur verlengen. Alle procedures en meer info zijn terug te vinden het SGS2 gedeelte van ons forum.

ibsonic;315297
Okay, ik ben echt echt benieuwd wat jij bedoelt met “actief gebruik” of “heel weinig”.. geef is voorbeelden? Hebben we het over achter elkaar iets bekijken? whatsappen ??

wees is specifiek.. dan hier aannames te maken , dan kunnen we het speciaal voor je gaan meten omdat we geen leven hebben hier.. toch??

MijnAndroid;315403
Ik draai een custom rom en kernel zonder root-toegang en mijn batterij gaat dus nu na een factory reset ongeveer 12 uren mee. Ik ben een jonger iemand en gebruik mijn telefoon dus veel, vooral social media en zo. Is er ook een manier om zonder root-toegang de standaard meegeleverde apps uit te schakelen zodat ze niet meer de hele tijd mijn batterij leeg halen? Ik haal het liefst zo veel mogelijk uit mijn batterij zoals jullie wel merken
ik heb mijn toestel ook geroot ,ik heb ook die onnodige apps eraf gehaald , heb hem de hele dag op 3g staan zowel op gingerbread als icecream batterijduur is dezelfde. meschien dat mijn batterij stuk is?? smorgens van de ladder smiddags om 13.00 leeg

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 26 juni 2012
  • 18:58

samsung31;315410
ik heb mijn toestel ook geroot ,ik heb ook die onnodige apps eraf gehaald , heb hem de hele dag op 3g staan zowel op gingerbread als icecream batterijduur is dezelfde. meschien dat mijn batterij stuk is?? smorgens van de ladder smiddags om 13.00 leeg

Dat wijst duidelijk op een defect van je batterij

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 26 juni 2012
  • 19:07

samsung31;315410

kan je even geen grafiekje posten hier van je ‘accu’ onder instellingen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren