Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 25 juni 2015
  • 23:22

Hallo, İk heb een samsung galaxy ace 2. İk had mıjn telefoon laten repareren en de dag dat ik hem teug kreeg deed hij de eerste uren normaal maar toen viel hij opeens uit. İk probeerde hem aan te zetten maar het lukte niet daarom had ik de batterij eruit gehaald en er opnieuw in gedaan maar hij deed het nog steeds niet. Toen besloot ik hem een nacht in de laderte doen, maar ook dit was zonder resultaat. De volgende dag bleek het dat de aan/uit knop het nıet deed. De home knop en volume knop doen het wel. Wat kan ik eraan doen HELP MİJ PLIESS
Ik begrijp dit verhaal niet zo goed. Je toestel gaat niet aan, schrijf je? Maar je home en volume knop doen het wel?
Dit is vast niet zo als je batterij eruit is. Klopt dat? Als je batterij er wel in zit, dan doen je volume en home knop het wel? Als dit 'ja' is, dan zou je toestel automatisch aangaan, maar dan moet je het 'boot' programma zien op je scherm, namelijk het Samsung logo en het paaltje wat bij je ROM hoort.
Graag wat duidelijkheid, want nu is er geen touw aan vast te knopen.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

selinylmz

selinylmz

• Lid sinds 25 juni 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2015
  • 18:41

Hallo

Als mijn batterij erin zit en ik zet het aan de lader zie ik wel dat het laad.
Mijn telefoon gaat niet automatisch aan.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 26 juni 2015
  • 20:00

Hallo Als mijn batterij erin zit en ik zet het aan de lader zie ik wel dat het laad. Mijn telefoon gaat niet automatisch aan.
Ok,je telefoon laadt op (voltage batterij = 4,2 Volt. Klopt dat?)en gaat niet automatisch aan als je op de powerknop drukt (klopt dat?).
Het meest simpele wat fout zou kunnen zijn, is dat bij de reparatie je start/stopknop niet goed geplaatst is. Aan de binnenkant (in je telefoon) zit dat knopje speciaal in een uitsparing en als dat bijvoorbeeld een beetje scheef zit, zou dat de oorzaak kunnen zijn, dat je bij het drukken op de startknop geen contact wordt gemaakt.
Je moet nu even je telefoon openmaken. Achterdeksel eraf en vervolgens de schroefjes met philipsschroevendraaiertje (met dat kruisje aan het eind)losmaken.
Voor de plaatjes zie hier
Nu kun je het start/stop knopje aan de binnenkant even opnieuw loshalen en vervolgens precies goed (je kunt zien hoe het moet zitten) terug zetten. Mocht je contactje een beetje vies zijn (aanslag/oxidatie?) dan even schoonmaken. NIET met alcohol/spiritus want dat trekt vocht(water) aan. Terpetine, wasbenzine of zo iets gebruiken. Maak nu je toestel weer dicht en let op dat je start/stopknopje goed blijft 'hangen'. Het zit echt vast als de binnenkant weer op zijn plaats zit (en vastgeschroefd is). Plaats batterij en achterdeksel weer terug en kijk of je je telefoon nu wel kunt opstarten. Succes en laat even weten of het nu goed is (bij niet goed ook natuurlijk).
Makker

Bewerkt (26 juni 2015 20:03)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

selinylmz

selinylmz

• Lid sinds 25 juni 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2015
  • 23:40

Hallo,

Dankzij uw advies heb ik mijn telefoon laten kijken bij mijn oom (hij is niet heel profesioneel maar weet wel hoe het moet) de binnenkant van mijn telefoon was heel stoffig. Hij heeft het schoon gemaakt en gekeken, maar hij heeft het niet kunnen maken. Ik ben over twee weken jarig en kpik krijg geld. Met een beetje verjaardagsgeld en zakgeld kan ik wel een nieuwe telefoon vinden. Hartsikke bedankt dat u mij wilde helpen ik heb veel aan uw advies gehad

Met vriendelijke groet , selin

Mila

Mila

• Lid sinds 22 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2016
  • 10:55

Ik ging op snapchat en ik zet mijn gsm terug uit! En de thuisknop doet niks meer! Erik steek hem in en het springt terug op snapchat! Ik kan alleen nog maar op snapchat!

allyfrancoiskiba200

allyfrancoiskiba200

• Lid sinds 22 december 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 december 2016
  • 16:35

Ik zet mijn telefoon, samsung galaxy grand neo, gisteravond uit omdat er verschillende foutmeldingen waren (o.a whatsapp, facebook etc). Wil ik hem vanmorgen aanzetten, komt hij niet verder dan het samsung logo dat eens in de zoveel tijd even oplicht.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??

Xmaudxje

Xmaudxje

• Lid sinds 07 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2018
  • 20:43

Hallo,
Ik heb een Samsung galaxy s5. Ik ging in de ochtend op mijn telefoon en toen hoorde ik een zacht knalletje en daarna Hong mijn telefoon vast. Ik heb toen mijn batterij eruit gehaald en er weer ingedaan maar hij ging niet aan. Daarna ben ik naar school gegaan en iemand zei toen dat ik hem eens aan de lader moest hangen en toen aan zetten. Dat had ik gedaan het duurde wel lang voordat ie aan ging maar hij ging aan. Daarna wou ik mijn apps openen en toen viel die weer uit terwijl ik nog 80% had. Daarna ging hij ook niet meer aan. Ik probeer nu nog steeds de zelfde methode maar het lukt niet. Ik heb ook al eens de batterij vervangen maar er gebeurd nog steeds niks. Zou iemand mij alsjeblieft willen helpen…..??

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2336
  • Reputatie 20
  • 7 maart 2018
  • 22:05

Nee. Hiermee moet je naar een winkel. Dit is een serieus hardwareprobleem.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren