Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Liekeh88

Liekeh88

  • Lid sinds 18 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 18 juni 2012
  • 20:23

Mijn telefoon is vandaag van de trap gevallen en nu is het scherm stuk. Het scherm zelf niet, maar het scherm wat daar achter zit, zitten wel barsten in! Ik krijg hem niet meer aan en zie niets meer..
Nu ben ik verzekerd bij Vodafone, maar weet iemand van jullie of dit onder de verzekering valt? Of dat ik toch echt de sjaak ben? En dit niet onder de verzekering valt?

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
ibsonic

ibsonic

  • Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • #2
  • 18 juni 2012
  • 20:27

Dat heb je als het goed is tijdens aankoop te horen gekregen waarvoor je gedekt bent en wat voor eigen risico je hebt, anders is het niet echt een goede verkoper. Elk winkel heeft zijn eigen pakketten.

Daarvoor zou je echt even op je contract moeten kijken of langs de vodafone shop gaan want ik denk niet dat iemand hier zou kunnen weten wat voor “servicepakket” je tijdens aankoop hebt afgesloten.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Liekeh88

Liekeh88

  • Lid sinds 18 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 18 juni 2012
  • 21:14

Ja, er staat dat hij niet wordt verzekerd wanneer je nalatig bent geweest, maar dat slaat toch nergens op? Want waarvoor sluit je dan zo'n verzekering af?

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Bento

Bento

  • Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 122
  • Reputatie 0
  • #4
  • 18 juni 2012
  • 22:26

Liekeh88;312542
Want waarvoor sluit je dan zo'n verzekering af?
Ik denk voor de balie van de winkel. Of bedoel je “waarom”? Of misschien “waartegen”. Enige uitleg graag.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Prouden

Prouden

  • Lid sinds 27 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • #5
  • 18 juni 2012
  • 22:33

ga gewoon naar de winkel en die zullen vertellen of je een nieuwe krijgt

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
ibsonic

ibsonic

  • Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • #6
  • 18 juni 2012
  • 23:45

Liekeh88;312542
Ja, er staat dat hij niet wordt verzekerd wanneer je nalatig bent geweest, maar dat slaat toch nergens op? Want waarvoor sluit je dan zo'n verzekering af?

Jup, dat is dus wat ik bedoel.. KPN/HI boeit het niet of je nalatig bent, want je betaald daarvoor.. je hebt 3 pakketten bij Hi, misschien is dat bij vodafone ook zo? dat je de basis hebt of zo.. maar idd, hoe anders gaat zon toestel kapotbeetje raar, ga lekker even langs de winkel idd.. en zeg je ja hij ging spontaan op mijn bureau kapot !! Ik keek er naar en hij deed poef !

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
aroe

aroe

  • Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • #7
  • 19 juni 2012
  • 17:10

Als die telefoon verzekerd is en je hebt een goed duidelijk verhaal. Bv ik was aan het bellen en hij glipte uit mijn hand toen ik hem harder wou zetten. kunnen zij niets meer dan zeggen we gaan hem opsturen ter reparatie of hij wordt total los verklaard. Toestellen zijn tegenwoordig wat duurder dan vroeger dus zullen ze sneller gerepareerd worden dan total los verklaard worden. Het gaat hun er om dat je hem bv niet met een boze kop tegen de muur kletst dan ben je wel heel dom als je dat eerlijk gaat vertellen namelijk. Ik heb mijn telefoon bij Hi laten maken omdat die in het water gevallen was en mijn beeld en home knop het niet meer deden toen is die gemaakt. Hi heeft een betere service dan Vodafone maar hier zullen de meningen over verdeeld zijn! Ik heb 2 providers Vodafone en Hi ik maak dus geen sluip reclame voor Hi

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Bento

Bento

  • Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 122
  • Reputatie 0
  • #8
  • 19 juni 2012
  • 18:55

amahl;312788
Als die telefoon verzekerd is en je hebt een goed duidelijk verhaal. Bv ik was aan het bellen en hij glipte uit mijn hand toen ik hem harder wou zetten. kunnen zij niets meer dan zeggen we gaan hem opsturen ter reparatie of hij wordt total los verklaard. Toestellen zijn tegenwoordig wat duurder dan vroeger dus zullen ze sneller gerepareerd worden dan total los verklaard worden. Het gaat hun er om dat je hem bv niet met een boze kop tegen de muur kletst dan ben je wel heel dom als je dat eerlijk gaat vertellen namelijk. Ik heb mijn telefoon bij Hi laten maken omdat die in het water gevallen was en mijn beeld en home knop het niet meer deden toen is die gemaakt. Hi heeft een betere service dan Vodafone maar hier zullen de meningen over verdeeld zijn! Ik heb 2 providers Vodafone en Hi ik maak dus geen sluip reclame voor Hi
Hebben ze je toetsenbord niet meteen gemaakt dan?

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
ibsonic

ibsonic

  • Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • #9
  • 19 juni 2012
  • 19:20

Bento;312820
Hebben ze je toetsenbord niet meteen gemaakt dan?

Volgens mij hebben we hier een grappen makertje.. wat leuk

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
pr1v4t3sn4rf

pr1v4t3sn4rf

  • Lid sinds 05 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #10
  • 5 oktober 2012
  • 14:25

gewoon langsgaan en vragen of de verzekering did dekt. En anders even online kijken voor een nieuwe glaasje en vervangen. Is niet zo heel duur. Hier een youtube filmpje voor als je niet weet hoe je het glaasje moet vervangen
Samsung Galaxy S3 i9300 repair, disassembly manual - YouTube

Veel succes!

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren