Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ssaarr

ssaarr

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 15:17

Ik heb sinda 3 maanden de s2.
In het begin moest ik mn tel elke avond opladen, maar mu moet ik hem in de middag al aan de lader doen.
Vanmorgen om 8 uur heb ik hem van de lader gehaald en net om 14:30 begon diw weer de piepen dat hij aan de lader moet!
Ik heb easy battery saver op mn tel staan, maar of dat helpt?

Hoe komt dit? Ik vind het echt behoorlijk irritant dat mijn batterij zo snel leeg loopt.

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 15:29

Ik ken het programma easy battery saver niet, maar Juice Defender helpt bij mij wel heel goed.
Verder kan het heel veel oorzaken hebben dat je telefoon snel leeg is. Ligt voor een groot deel ook aan het gebruik ervan, maar er zijn ook bepaalde apps die je batterij leeg kunnen trekken.

karim_

karim_

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 15:44

Als je bent overgestapt moet je een factory reset uitvoeren: power up+menu knop+ power…dit moet je doen op het moment dat je je telefoon net aanzet. Je bent wel alles van je interne geheugen kwijt. Dus zorg voor een backup en zet je nummers op de simkaart. In het menu dat je ziet na het intoetsen van de knoppen, moet je kiezen voor: factory reset/wipe data. Succes!

zjelko

zjelko

• Lid sinds 16 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 21:04

[QUOTE=
Verder kan het heel veel oorzaken hebben dat je telefoon snel leeg is. Ligt voor een groot deel ook aan het gebruik ervan, maar er zijn ook bepaalde apps die je batterij leeg kunnen trekken. :p

Klopt, als je hem veel gebruikt is ie gauw leeg maar als je hem niet veel gebruikt dan gaat ie niet snel leeg.
Zaken als WIFI/Blauwtand en veel apps. die openstaan zorgen ervoor dat ie snel opgaat je batterij je scherm is de hoofverantwoordelijke. Als je dus games speelt dan is ie heel heel snel leeg…….

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 15 juni 2012
  • 10:39

Audiowaste;310851
Ik ken het programma easy battery saver niet, maar Juice Defender helpt bij mij wel heel goed.
Verder kan het heel veel oorzaken hebben dat je telefoon snel leeg is. Ligt voor een groot deel ook aan het gebruik ervan, maar er zijn ook bepaalde apps die je batterij leeg kunnen trekken.

Dat soort programma's werken ook op elke telefoon anders heb ik het idee. Juice defender bijvoorbeeld regelt wel allemaal dingen voor je die je batterij gunstig zouden moeten beinvloeden, maar bij mij heeft juice defender juist een hoog batterij verbruik waardoor ik op een nog hoger verbruik uitkom als zonder juice defender. Kwestie van proberen zou ik zeggen…

Je zou ook voor tips dit kunnen doorlezen:
BatterijManagement “De AVS-Way” - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren