Naar content
Trending apps
  • Google Meet

  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

jeroenraij

jeroenraij

  • Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 mei 2012
  • 11:51

Sinds vandaag knippert mijn batterij indicator op mijn S2, ik heb dit nog niet eerder gezien. Ik draai ICS 4.03. Iemand een idee?

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
frenkstar

frenkstar

  • Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #2
  • 28 mei 2012
  • 12:10

Ik loop al een week met het zelfde probleem dus als er een oplossing is hoor ik het graag.
De info die ik op xda heb gevonden heeft te maken met een soort kortsluiting in de usb connector. Gelukkig heb ik nog garantie dus ze lossen het maar op!! Toch heb ik me maar alvast de s3 besteld maar wil de s2 nog graag verkopen.

Ben al bij Samsung service point geweest in de Vodafone winkel. Deze wist niet van het probleem af. Maar wilde proberen hun andriod ics software versie erop te zetten en anders de usb connector te vervangen. Aangezien alles dan van je telefoon is ben ik nu aant proberen me gegevens te back upen.

Mensen met ideeën zijn welkom!!!

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
jeroenraij

jeroenraij

  • Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • #3
  • 28 mei 2012
  • 12:44

Het is wel vreemd,.dit is pas sinds deze ochtend,.zou het iets met de laatste firmware update te maken kunnem hebben?

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
frenkstar

frenkstar

  • Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 28 mei 2012
  • 14:08

ja dat vermoeden heb ik wel en die geruchte lees ik ook op internet. Mijn s2 heeft deze problemen ook sinds update naar ICS

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
thekoelest

thekoelest

  • Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #5
  • 26 juni 2012
  • 09:02

Ik heb het bovenstaande probleem ook. Het grootste probleem van alles is (naast het 2 x daags laden) dat ik mijn foto's etc niet kan backuppen omdat het apparaat niet meer wordt herkent als usb-device

Hebben jullie een oplossing gevonden?

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Robin_

Robin_

  • Lid sinds 20 maart 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • #6
  • 26 juni 2012
  • 10:24

Ik kon eerst mijn S2 niet aansluiten omdat ik een cheap-ass usb-kabel gebruikte, met de officiele werkte het wel (geen idee waar het verschil in zit)
Data overzetten kan altijd nog via wifi (kies-air) of de foto's naar jezelf mailen, google drive gebruiken of andere data/internet-opties (use your smartphone smart :-) )
Gelukkig ben je voor dat soort dingen al lang niet meer usb-kabel afhankelijk..

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
thekoelest

thekoelest

  • Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 27 juni 2012
  • 09:17

Robin_;315241
Ik kon eerst mijn S2 niet aansluiten omdat ik een cheap-ass usb-kabel gebruikte, met de officiele werkte het wel (geen idee waar het verschil in zit)
Data overzetten kan altijd nog via wifi (kies-air) of de foto's naar jezelf mailen, google drive gebruiken of andere data/internet-opties (use your smartphone smart :-) )
Gelukkig ben je voor dat soort dingen al lang niet meer usb-kabel afhankelijk..

True story, mn foto's die ik met mijn standaard camera maak worden ook gesynct met google+… toch wou ik een backup maken, zal wel iets van de oude stempel zijn :p

Hoe dan ook… heeft het zin om hem te resetten? of is samsung/de verkoper de enige weg..?

tnx voor je reactie Robin!

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Foonzy

Foonzy

  • Lid sinds 30 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #8
  • 30 juni 2012
  • 17:04

Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem, heeft iemand hier een oplossing voor? Ik ben net naar de bel company geweest, maar daar wisten ze ook niet wat het probleem is.
Dus ben echt benieuwd of iemand een oplossing heeft, en of er al een update oid is?

Bij voorbaat dank.

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
frankie3

frankie3

  • Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • #9
  • 22 juli 2012
  • 16:20

Dit probleem heb ik ook sinds vandaag.
ik draai al wel een tijdje de laatste update.
koppelen aan me pc lukt gelukkig wel.

ook zie ik dat deze posts al weer een klein maandje oud zijn. is er in middels een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 15:17)
melvintje

melvintje

  • Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • #10
  • 22 juli 2012
  • 16:27

frankie3;324493
Dit probleem heb ik ook sinds vandaag.
ik draai al wel een tijdje de laatste update.
koppelen aan me pc lukt gelukkig wel.

ook zie ik dat deze posts al weer een klein maandje oud zijn. is er in middels een oplossing?

Zou hardware fout kunnen zijn, ik zou naar een samsung service punt gaan

Bewerkt (24 april 2013 15:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren