Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ruud0511

Ruud0511

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 14:23

Ik heb me suf gezocht en diverse keren contact gehad met mijn ISP en daar ligt het probleem niet. Uitleg: de standaard e-mailapp wil mijn niet meer verwijderen van de server. Ik kan hem als gelezen of ongelezen markeren, maar de optie die ik in 2.3.6 had om de optie ‘verwijderen van server als ik verwijder van mijn telefoon’ is in 4.0 ineens weg! Is er iemand met hetzelfde problem en hoe kan dit opgelost worden? :cry:

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
Rickvi

Rickvi

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2012
  • 12:09

Hoi Ruud,

Ik gebruik hetzelfe email account op mijn pc, als ik 's avonds thuis kom en mn email check word automatisch de server leeggemaakt ( bij mij dan ), diezelfde emails zullen dan ook verdwijnen van je telefoon heb ik gemerkt.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Bewerkt (24 april 2013 14:54)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2012
  • 20:31

Ruud0511;303901
Ik heb me suf gezocht en diverse keren contact gehad met mijn ISP en daar ligt het probleem niet. Uitleg: de standaard e-mailapp wil mijn niet meer verwijderen van de server. Ik kan hem als gelezen of ongelezen markeren, maar de optie die ik in 2.3.6 had om de optie ‘verwijderen van server als ik verwijder van mijn telefoon’ is in 4.0 ineens weg! Is er iemand met hetzelfde problem en hoe kan dit opgelost worden? :cry:

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar dan andersom!

Ik heb op de standaard manier mijn mail ingesteld… dus gewoon doorklikken en de app zijn werk laten doen. Wat ik toen had is dat als ik op mijn pc een mail verwijderde hij ook op mijn telefoon verwijderd werd. Omgekeerd werkte dit ook zo. Aangezien ik dit niet wilde heb ik alles handmatig ingesteld en nu is het zo dat als ik op mijn pc een mail verwijder hij gewoon blijft staan en omgekeerd ook.
Maar nu komt het gedeelte wat voor jou interessant is: als je je mail dus handmatig instelt en je hebt al die stappen doorlopen kun je bij de instellingen van je mail account er voor kiezen of je mail vban de server verwijderd moet worden of niet. Ik denk dat dat is wat je bedoelt?

Bewerkt (24 april 2013 14:54)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren