Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cyruzzz

Cyruzzz

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 17:28

Dag mensen,

helaas moet ik ook een topic openen omdat Samsung faalt. Ik heb sinds de release van ICS voor unbranded toestellen mijn SII geupdate naar Android 4.0.3. Na de update had ik een kleine battery drain en liep mijn telefoon iets sneller leeg. Na een harde reset etc was dit verholpen.

Nu zijn we een tijdje verder en de battery drain is nu onmogelijk! 1% eraf per 3 min ongeveer. Heb alles al geprobeerd. En wanneer hij in de oplader zit loopt hij ook nog leeg! Per half uur in de oplader 1% eraf! Niet normaal. Toestel wordt ook erg warm.

Er zijn nog veel meer mensen die dit probleem hebben en mijn vraag is dan ook of iemand al een oplossing heeft gevonden. Al houdt hij het maar een halve dag uit op de accu…

Ik zou hem natuurlijk kunnen rooten en flashen. Maar dan vervalt de garantie en dat wil ik eigenlijk niet.

Ik hoop echt echt dat samsung heeeeeel snel met een oplossing komt in de vorm van Android 4.0.4 of iets dergelijks.

Update: screenshot hoe stijl de afname is van de batterij
4719

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 22 mei 2012
  • 17:38

Heb je de nieuwste update al gedownload via samsung kies die op dit moment nu uit is

Ook is het zo dat je een harde reset en wipe cache in android recovery moet doen

Cyruzzz

Cyruzzz

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 17:40

Die update heb ik gisteren helaas al gedownload en het probleem blijft. Die harde reset heb ik ook al twee keer gedaan (incl wipe cache) maar niet na de update die ik OTA heb binnengehaald.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren