Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mr_plugin

mr_plugin

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 16:03

Beste allemaal wie kan mij helpen met volgende vraag.
Ik heb een S2 met originele 2.3.4
Daarmee ben ik uiterst tevreden en wil niet echt updaten (gezien al die “positieve” berichten over 4.0.3 helemaal niet)
Maar vandaag ben ik zo dom gewest om op een melding in de status balk te klikken:shy:.
Daardoor is via WIFI een ICS release naar binnen gehaald. NIET geïnstalleerd.
Ik kan installatie uitstellen met 1,2,3 … uur … met max 7 dagen of selecteren GEEN reminder.
Probleem is nu dat als ik GEEN selecteer dan na elke telefoontje komt weer een pop-up met vraag om software update te installeren. Of als ik een van de uitstel periode kies dan komt altijd nog de update melding in status balk boven hangen en die kan je niet uitzetten.
Kortom iemand enige idee hoe ik dat uit kan zetten en die update bestand wissen vanuit mijn phone????:cry::cry::cry:
Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
dvr123

dvr123

• Lid sinds 24 maart 2012
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 16:23

Als je naar instellingen gaat dan naar over de telefoon en dan softwareupgrade dan kan je daar een melding uitzetten

mr_plugin

mr_plugin

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 18:40

dvr123;303653
Als je naar instellingen gaat dan naar over de telefoon en dan softwareupgrade dan kan je daar een melding uitzetten
Dat kan niet meer … had ik update niet binnengehaald dan kon ik meldingen uitzetten …maar update file is nu binnen in wil HEEL graag geïnstalleerd worden…daarom krijg ik die meldingen

Marcel63

Marcel63

• Lid sinds 08 februari 2012
  • Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 15:33

Ik heb die update binnen gehaald en toen install gedaan om te kijken of het nu wel werkt, hij start opnieuw op en gaat installeren daarna weer opnieuw opstarten. Wat schets mijn verbazing hij heeft niet de nieuwe software erop gezet maar start met Gingerbread 2.3.6 op die ik had geinstalleerd. Dat werkt dus ook niet wat die update betreft dacht dat de problemen wel verholpen zou zijn.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
aroe

aroe

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 17:03

Ze kunnen wel dit dat zeggen over de update maar ik heb nergens last van hij werkt goed en vlot bij mij ik had eerst altijd custom rom er op maar dat vind ik niet meer nodig. Ik tweak m hier en daar wel wat en dan ben ik tevreden over de stock rom met ics!

Bewerkt (24 april 2013 14:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren