Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bart1965

bart1965

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 22:23

Enige tijd geleden heb ik ics op mijn sgs2 gezet, via kies was het niet mogelijk, dan maar via een link van xda geprobeerd en het lukte.
Maar sinds het erop staat is mijn sgs2 niet echt stabiel te noemen,loopt de batterij bij momenten behoorlijk snel leeg en word het toestel af en toe pokke heet. Wifi inschakelen is regelmatig niet mogelijk,dan moet ik eerst het toestel rebooten.
Soms verschijnt er aan de buiten kant van het scherm een rode kader (frame) dat een aantal keer aan en uit flikkert en dan weer verdwijnt.
Nu had ik gelezen dat er weer een nieuwe update beschikbaar was maar wanneer ik probeer via kies krijg ik te lezen dat mijn toestel niet word ondersteund door kies ????
Ik vind heel dat kies gedoe behoorlijk dikke *** ….Dit is mijn tweede samsung en ben behoorlijk tevreden maar bij mijn vroegere iphones had ik al deze brol toch nooit voor .Waarom werkt kies niet gewoon…je moet het eerst verwijderen, opnieuw installeren op hoop van zegen etc etc Ik verlies enorm veel tijd door dat *** programma.

Hoe kan ik toch een stabiele ICS op mijn sgs 2 zetten ???

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 22:36

Hiermee graag rekening houden volgende keer: - Het plaatsen van uitingen met als inhoud scheldwoorden en/of schuttingtaal is niet toegestaan.

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
sidkl301

sidkl301

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 274
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 23:03

bart1965;303080
Hoe kan ik toch een stabiele ICS op mijn sgs 2 zetten ???

okeej, welke rom heb je er nu op staan dan? is ie geroot?

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
iDroid

iDroid

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 23:11

Je hebt kans dat je USB-foutopsporing aan hebt staan op je telefoon, waardoor Kies het niet wil herkennen. Maar hoezo gebruik je Kies? Je kan in principe alles gewoon via MTP overzetten naar je telefoon (Telefoon aansluiten pc en dan openen 2 folders zich de SDcard en de interne geheugen). Muziek/Foto's blabla. Als je je telefoon root kan je een Nandroid backup maken en je telefoonnummers worden in de cloud van je gmail account opgeslagen.

Je kan een stabiele stock rom hier downloaden: http://www.hotfile.com/dl/156197813/44d4359/I9100XWLPD_I9100XENLP5_XEN.zip.html.
Maar ik raad je aan om een custom rom te kiezen. Mijn favoriet qua batterijverbruik; Darky ICS V1 rom of een AOKP rom als Resurrection Remix v1.9.1.
Je kan hier alle customs vinden: Samsung Galaxy S II Android Roms

Hoe flashen etc. in elkaar zit ga ik je niet uitleggen, je kan alle handleidingen hier op de forum vinden.

Succes.

Bewerkt (24 april 2013 14:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren