Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mmmmvdv

mmmmvdv

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2012
  • 13:41

Sinds 16 april krijg ik deze melding. Het adressen / contacten bestand wil niet goed meer synchroniseren. Ik kan geen namen toevoegen. Steeds komt deze melding naar voren. Het lijkt mij een beetje link om Google te verwijderen (het is een Google account) en opnieuw te installeren, het kan denk ik zo zijn dat ik dan helemaal geen contacten kan uploaden, of zie ik beren op de weg? Ik draai op 4.03. Zit het probleem in de Galaxy of bij Google? Ik heb op diverse forums rondgeneusd maar een echt antwoord heb ik niet kunnen ontdekken De melding kwam wel bekend voor. Vraag is dus wachten op een update van het een of ander of moet ik iets anders doen?
Maarten

Bewerkt (24 april 2013 14:48)
FrankNL

FrankNL

• Lid sinds 28 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 22:23

Ik heb hier hetzelfde probleem. sinds 10-4-2013 11:43 heeft hij niet meer gesynchroniseerd. Geen idee waar het aan ligt.
Frank

Bewerkt (29 april 2013 22:23)
gring

gring

• Lid sinds 03 februari 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2016
  • 12:39

Hier zelfde probleem met een S4. Instellingen>Accounts>Google loopt gelijk vast met 'Instellingen zijn gestopt'. Las dat je er dan via Galerij wel inkomt en dat klopt, maar van alles is gesynchroniseerd, behalve Contacten; niet meer sinds 15-3!

Eerst (en ook al eerder) kreeg ik melding ín de trant van Er zijn momenteel problemen met synchronisatie. Binnenkort weer beschikbaar', maar nu komt die melding ook niet meer, maar Contacten doen niks.

Iemand al oplossing gevonden?

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2309
  • Reputatie 70
  • 28 mei 2016
  • 23:08

Het probleem van het niet kunnen synchroniseren gaat bij mij op en af. Regelmatig blijven proberen. Zo af en toe lukt het synchroniseren wel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren