Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

satbird

satbird

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 19:36

na de update van 236 naar ICS 404 krijg ik met geen mogelijkheid mijn S2 meer verbonden met de carkit MB comand.
voor update ging dat altijd prima als ik naar een andere custom rom ging.
De carkit ziet mijn telefoon wel, maar dat is dan ook alles.

lees op andere forums dat met de ICS 4… meer problemen zijn om te pairen als men ICS 4… erop heeft staan.
Zou zonde zijn als ik weer terug moet naar 236.

iemand een oplossing

Bewerkt (24 april 2013 14:48)
marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 8 mei 2012
  • 19:38

Het probleem is de grote overgang van 2.3.6 naar 4.0.3. Gewoon ff opnieuw met elkaar laten zoeke (dus ff uit beide verwijderen).

satbird

satbird

• Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 19:41

meerdere malen geprobeerd zelfs andere kernel laatste van Siyah mocht ook niet baten.
ik blijf wel proberen.
Carkit wil wel connectie maken maar de S2 met ICS is de boosdoener.
is er geen script die oude gegevens van de bluetooth syteem app leegmaakt of zoiets dergelijks ??

theove

theove

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 20:09

Ook bij mij veel problemen met BT icm autoBT systeem (voorheen nooit).
Alle tips geprobeerd, geen resultaat.

Dit prachtige toestel is een onding geworden met ICS…

satbird

satbird

• Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 20:11

Bluetooth is een must dat het goed werkt, kijk het nog even aan wellicht dat ik terug moet naar 236 totdat het probleem in ICS is opgelost.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 8 mei 2012
  • 20:28

Zoals ik zei. Ligt niet aan ICS.. en volg wat ik zei

satbird

satbird

• Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 20:36

Kan in de S2 geen deelnemers verwijderen ,zie geen optie ervoor(button) in de MB ziet deze de S2 wel maar zodra de MB wil pairen reageert de S2 er niet op .
het verwijder verhaal lukt mij niet in de S2, in de MB doet de SAP module wel een reset als ik deze voor 7 seconden blijft inhouden volgens manuel.
helaas nog steeds geen resultaat.
@marco de haas heb jij ook een zelfde systeem ?

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 8 mei 2012
  • 20:44

Nee, maar wel zelfde probleem situatie gehad. Je kunt als je bluetooth aanzet je contacten waarmee je verbind zien. Als je dees ingedrukt houd kun je ze vergeten/verwijderen. Daarna kun je opnieuw alles instellen.

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 20:48

Bij 2.3.6 zat op de S2 nog het zgn rsap (remote sim acces protecol). Dit zorgt ervoor dat de carkit, als deze er tenminste mee overweg kan, tijdelijk de gegevens van je simkaart “leent” en je telefoon verder met rust laat. Enerzijds krijg je hierdoor een betere verbinding, anderzijds wordt de accu van je telefoon nauwelijks belast. Dit rsap is standaard echter geen onderdeel van Android. Helaas heeft Samsung besloten om rsap niet meer in ICS op te nemen en kan de telefoon dus alleen nog maar via het HFP (ook wel UHF genaamd) protocol communiceren. Dit is minder geavanceerd, maar is meer algemeen dan rsap.
De oplossing is dan ook je carkit om te schakelen naar HFP en dan zo nodig opnieuw te verbinden.
Let wel, oa bij de premium carkit van de VAG-groep zijn er modeljaren ( ik meen 2009 & 2010) die het HFP- protocol niet ondersteunen (carkit kwam toen bij Nokia vandaan, die licentiehouder is van rsap en zo kennelijk dacht meer nokias te verkopen).
De VAG-carkit is overigens redelijk makkelijk zelf te wisselen voor een exemplaar dat wel HFP ondersteund, maar dat kost wel de nodige euri's.
Op internet zijn wel rsap-apps te vinden, maar daarvoor moet de telefoon wel geroot worden.

Gegroet,

satbird

satbird

• Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 21:27

alex_h;298763
Bij 2.3.6 zat op de S2 nog het zgn rsap (remote sim acces protecol). Dit zorgt ervoor dat de carkit, als deze er tenminste mee overweg kan, tijdelijk de gegevens van je simkaart “leent” en je telefoon verder met rust laat. Enerzijds krijg je hierdoor een betere verbinding, anderzijds wordt de accu van je telefoon nauwelijks belast. Dit rsap is standaard echter geen onderdeel van Android. Helaas heeft Samsung besloten om rsap niet meer in ICS op te nemen en kan de telefoon dus alleen nog maar via het HFP (ook wel UHF genaamd) protocol communiceren. Dit is minder geavanceerd, maar is meer algemeen dan rsap.
De oplossing is dan ook je carkit om te schakelen naar HFP en dan zo nodig opnieuw te verbinden.
Let wel, oa bij de premium carkit van de VAG-groep zijn er modeljaren ( ik meen 2009 & 2010) die het HFP- protocol niet ondersteunen (carkit kwam toen bij Nokia vandaan, die licentiehouder is van rsap en zo kennelijk dacht meer nokias te verkopen).
De VAG-carkit is overigens redelijk makkelijk zelf te wisselen voor een exemplaar dat wel HFP ondersteund, maar dat kost wel de nodige euri's.
Op internet zijn wel rsap-apps te vinden, maar daarvoor moet de telefoon wel geroot worden.

Thx voltreffer ;-) het laatste wat je noemt de rsaps apps daar ligt de oplossing in heb de trail versie erop gezet en feilloos super jongen thx nu de app nog kopen voor 8,99 .

hierbij de link voor het werkend te maken How To Install rSAP

op de zwarte markt staat de app ook
maar nog niet getest

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren