Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

aadhuijs

aadhuijs

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 10:07

Ik heb de firmware van mijn Galaxi S2 ge-upgrade naar nieuwste firmware (PDA-LP7/Phone:LPS/CSC:LP3(XEN). Nu werkt mijn 3G verbinding niet meer. Alle provider instellingen staan goed, pakketgegevens aangevinkt. Abonnement loopt via Rabo Mobiel (dus KPN). Heb toestel compleet gereset, instellingen opnieuw ingesteld. Wat kan het probleem zijn en hoe kan dit worden opgelost? De Wifi verbinding werkt wel goed.

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 7 mei 2012
  • 19:32

aadhuijs;298213
Ik heb de firmware van mijn Galaxi S2 ge-upgrade naar nieuwste firmware (PDA-LP7/Phone:LPS/CSC:LP3(XEN). Nu werkt mijn 3G verbinding niet meer. Alle provider instellingen staan goed, pakketgegevens aangevinkt. Abonnement loopt via Rabo Mobiel (dus KPN). Heb toestel compleet gereset, instellingen opnieuw ingesteld. Wat kan het probleem zijn en hoe kan dit worden opgelost? De Wifi verbinding werkt wel goed.
Met (provider) instellingen bedoel je naar ik aanneem de APN instellingen? Zo niet, kijk dan even in de wiki (daar staan 2 item's,waarvan er een de instellingen geeft). Als je de APN instellingen zo hebt staan als ze bij de provider staan, zoek dan even naar een met jouw vraag overeenkomende vraag, want het is vaker aan de orde geweest, en er staan wel eens fouten in de website's van providers.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

aadhuijs

aadhuijs

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 20:23

Peter-036;298359
Met (provider) instellingen bedoel je naar ik aanneem de APN instellingen? Zo niet, kijk dan even in de wiki (daar staan 2 item's,waarvan er een de instellingen geeft). Als je de APN instellingen zo hebt staan als ze bij de provider staan, zoek dan even naar een met jouw vraag overeenkomende vraag, want het is vaker aan de orde geweest, en er staan wel eens fouten in de website's van providers.

Peter, bedankt. Heb blijkt inderdaad te gaan om APN instelling. Die zet de firmware update verkeerd (standaard) neer. Ook mijn provider (Rabo/KPN) geeft verkeerde (standaard) instellingen. Overigens uitstekend geholpen door Rabo Mobiel helpdesk om probleem op te lossen

dvr123

dvr123

• Lid sinds 24 maart 2012
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 20:46

Is het probleem al opgelost?

aadhuijs

aadhuijs

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 09:51

dvr123;298388
Is het probleem al opgelost?
Dank je wel. Inderdaad, probleem is opgelost

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren