Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MRosina

MRosina

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 23:32

Hallo,

Ik ben mijn Samsung Galaxy SII aan het rooten mbv het filpmje op: How to root your Samsung Galaxy S 2 (i9100) (Quickest easiest way!) - YouTube
Ik ben zover gekomen dat ik in Odin de insecure kernel onder ‘PDA’ heb geopend en op Start heb geklikt, er komt in beeld dat het is gelukt, maar wanneer mn toestel moet opstarten, blijft hij hangen in het opstartscherm met het gele driehoekje! Ik heb al een keer geprobeerd om de batterij eruit te halen en usbkabeltje eruit, maar dan start hij ook niet verder op. ook heb ik opnieuw de telefoon in de download-mode gedaan en opnieuw het proces via ODin gedaan, maar hij gaat gewoon niet verder dan het opstartscherm, dus ik kan helemaal niets!!
Ik hoop dat er nog vanavond iemand is die me kan helpen??
Bij voorbaat hartelijk dank!!

Gr. Maartje

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 7 mei 2012
  • 00:04

MRosina;298128
Hallo,

Ik ben mijn Samsung Galaxy SII aan het rooten mbv het filpmje op: How to root your Samsung Galaxy S 2 (i9100) (Quickest easiest way!) - YouTube
Ik ben zover gekomen dat ik in Odin de insecure kernel onder ‘PDA’ heb geopend en op Start heb geklikt, er komt in beeld dat het is gelukt, maar wanneer mn toestel moet opstarten, blijft hij hangen in het opstartscherm met het gele driehoekje! Ik heb al een keer geprobeerd om de batterij eruit te halen en usbkabeltje eruit, maar dan start hij ook niet verder op. ook heb ik opnieuw de telefoon in de download-mode gedaan en opnieuw het proces via ODin gedaan, maar hij gaat gewoon niet verder dan het opstartscherm, dus ik kan helemaal niets!!
Ik hoop dat er nog vanavond iemand is die me kan helpen??
Bij voorbaat hartelijk dank!!

Gr. Maartje

Oke, welk versie draai er op je telefoon, Android 2.3 of 4.0, het filmpje word namelijk de root getoond met Android 2.3!

Stinky

Stinky

• Lid sinds 09 april 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 08:34

Dit heb ik ook een keer gehad, toen probeerde ik via een ICS kernel GB te rooten.

Zie:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/31974-rom-hydrog3n-ics-4-0-4-18-04-update-12.html

FH0703

FH0703

• Lid sinds 14 april 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 11:16

Misschien helpt dit:

1) Download ODIN
2) Download de Siyah kernel op SiyahKernel for SGS2 | “One kernel to rule them all” en kies voor Download Tar (for Odin)
3) Download een ROM (custom of stock, dat maakt niet uit)
4) zet je telefoon uit en zet hem in download modus (volume down + home + power tegelijk indrukken)
5) start ODIN op
6) bij PDA zet je de gedownloade kernel (.tar) verder verander je niks in ODIN druk nu op start
7) je telefoon zal na het installeren opnieuw opstarten maar je zet hem meteen weer uit
8) Zet je telefoon weer in download modus
9) Bij ODIN zet je nu bij PDA de gedownloade ROM (.md5) verder verander je niks in ODIN druk nu op start
10) na het installeren zal je telefoon opnieuw opstarten. Even wachten tot dat je het komt bij het instellen van Google. Doe nu je telefoon uit en zet hem in recovery modus (volume up + home + power)
11) kies hier voor wipe data/factory reset en daarna voor wipe cache partition en bij advanced voor wipe dalvik cache. Dan naar back en reboot now.
12) Telefoon start opnieuw op en je kunt alles weer instellen. Done

Je had voor het Rooten beter deze methode kunnen gebruiken: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/17232-howto-rooten-sgs-ii.html

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren