Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

snipke

snipke

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 368
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 20:28

ik laad enkel op met de originele oplader , ik heb nu mijn batterij stats gewip en dalvick cach en het lijkt dat het nu iets beter is , nog afwachten, maar zoals ik lees zijn er toch nog mensen die er last van hebben.

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 20:29

Als je toestel heet wordt tijdens het opladen dan is dat simpel gezegd niet goed.

Nou kan dat een paar oorzaken hebben, probeer ze te elimineren zodat je kunt achterhalen waar het vandaan komt.

* Geen originele lader ? Meer amperages kunnen wel voor warmte zorgen. Daarom geven de meeste laders voor in de auto wel een toestel dat warmer wordt omdat de autoladers vaak universeel zijn…dat wil zeggen ze zijn niet alleen gemaakt voor het laden van je telefoon.
* Kijk even goed of je toestel ook niet warm/heet wordt als hij niet aan de lader zit, dus bij normaal gebruik. Wanneer je toestel dan ook warm/heet wordt dan draait er iets op de achtergrond dat veel cpu gebruikt en dus warmte genereerd (plus dat je batterij ook veel sneller leeg is dan)

Mijn toestel is in ruststand met of zonder lader tussen de 23 a 24 graden. Bij normaal gebruik kan dat oplopen tot rond de 31 graden.
Ben ik ermee aan het klooien :-) dan loopt het nog wel eens op tot 41 graden. Maar omdat ik weet dat het toestel dat doet weet ik ook wanneer ik hem even met rust moet laten.

Samsung Galaxy S8+

ejs1964

ejs1964

• Lid sinds 30 september 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 22:32

Miquos;296275
Gebruik je wel de officiële kabels en niet iets wat je maar ergens gekocht hebt?

In mijn genoemde situaties ging het beide om niet officiele kabels

annemei99

annemei99

• Lid sinds 08 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2014
  • 09:34

Het komt mij bekend voor,maar wat ik heb gedaan is de achterkant erafhalen en dan opladen. Daardoor is die (van mij) minder heet tijdens het opladen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren