zal wel met “deep sleep”te maken hebben,is wel meer last van,weet alleen niet hoe je het kunt oplossen…
Ik heb zo hier en daar met mijn versie van CM9 ook weleens gehad dat mijn telefoon uit zichzelf reboot maar t zal wel aan de software liggen.
Verder zou ik denken dat het niet zo super erg is. Ik heb wel gelezen op het forum dat je het kan veranderen als ik het goed gelezen heb ik weet het niet zeker.
M.v.g. Joshua Mitchell
Joshuamitchell;294156
Ik heb zo hier en daar met mijn versie van CM9 ook weleens gehad dat mijn telefoon uit zichzelf reboot maar t zal wel aan de software liggen.
Verder zou ik denken dat het niet zo super erg is. Ik heb wel gelezen op het forum dat je het kan veranderen als ik het goed gelezen heb ik weet het niet zeker.
M.v.g. Joshua Mitchell
Heb je toevallig KPN als provider?
Blijkt dat bij de KPN versie heel veel mensen dit probleem hebben!
ejs1964;294144
Gister kreeg ik melding dat mijn update beschikbaar was. Deze dan ook geinstalleerd. Ziet er prima uit.
Ik heb nu alleen al een paar keer gehad dat mijn telefoon ineens uit staat. Opstarten lukt alleen als de batterij er een keer uit geweest is.
Meer mensen last van?
JohnnyBoy59;294189
Heb je toevallig KPN als provider?
Blijkt dat bij de KPN versie heel veel mensen dit probleem hebben!
Robert Mertens;294197
Bij mij precies hetzelfde.
Ook blijkt het toestel warmer te worden, mogelijk slaat hij daarom af??
Hinderlijk is het wel.
Zal ook zeker met z'n allen een klacht indienen bij MTV Mobile/KPN/Hi aangezien het om iedereen gaat die sinds gisteren kan updaten. De XEN versies, VDF versies hoor ik weinig klachten over. Het gaat puur om de KPN firmware versie..
Of men moet bereid zijn uit hun zelf de XEN (open Nederlands) erop te zetten.
marcodehaas1987;294221
Zal ook zeker met z'n allen een klacht indienen bij MTV Mobile/KPN/Hi aangezien het om iedereen gaat die sinds gisteren kan updaten. De XEN versies, VDF versies hoor ik weinig klachten over. Het gaat puur om de KPN firmware versie..
Of men moet bereid zijn uit hun zelf de XEN (open Nederlands) erop te zetten.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Gister kreeg ik melding dat mijn update beschikbaar was. Deze dan ook geinstalleerd. Ziet er prima uit.
Ik heb nu alleen al een paar keer gehad dat mijn telefoon ineens uit staat. Opstarten lukt alleen als de batterij er een keer uit geweest is.
Meer mensen last van?