Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Daisydees

Daisydees

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 24 april 2012
  • 15:03

Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn telefoon de updaten naar het nieuwe bestuurprogramma. Nu blijf ik hangen bij Kies, dit werkt niet op mijn Laptop. Mijn Laptop kan mijn telefoon wel vinden maar Kies niet.

Kies heb ik al een keer of 10 verwijderd, inclusief drivers maar en opnieuw geïnstalleerd maar als resultaat, mijn telefoon wordt niet gevonden, ook niet nadat ik het herstelprogrammatje laat lopen van Kies.

Wel heb ik daarvoor een aantal malen contact gehad met Kies via mijn Laptop, het back-uppen gaat niet en ook het synchroniseren blijft hangen op 39% en gaat niet verder.

Nu de vraag:
1. Kan ik op een andere manier wel updaten? Zo, ja, hoe maak ik dan een back up? Kan het ook zonder back up? Loop ik dan geen risico dat ik alle gegevens en instellingen, foto's enz. kwijt ben?

2. Kan ik daarna dan wel op Kies en werkt dan alles naar behoren?

Ik heb ook nog een notebook, daarop staat windows 7, zou dit hier wel op kunnen? Op mijn laptop staat Vista.

Ik wil deze update graag zodat mijn telefoon niet meer uitvalt. Volgens mij is dat dan verholpen.

Heeft iemand hier antwoord op?

Bedankt,

Gerda

Bewerkt (24 april 2013 14:42)
Thijssie007

Thijssie007

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 241
  • Reputatie 0
  • 24 april 2012
  • 15:06

Ik zou het op die ene laptop even proberen. Soms werkt een andere usb port ook nog wel is. Je kan natuurlijk ook rooten, backup maken van en via odin nieuwe software flashback.

Daisydees

Daisydees

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 24 april 2012
  • 15:39

Dat rooten zit ik over te denken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat dat is. Zo wie zo, laat ik dat maar doen door zo'n telefoonmannetje. Ik zal zo mijn notebook maar eens aan gaan zetten en kijken of Kies dan wel wil reageren op mijn telefoon.

Kun je de software niet via wifi binnenhalen? Ik heb dan trouwens nog steeds geen back up……….

Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 12:58

Je kan ook wachten tot je de update via OTA of zoiets krijgt toch? Dan wordt de update via fodafone of kpn (sinds vandaag) aangeboden.

Joshuamitchell

Joshuamitchell

• Lid sinds 10 december 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 13:06

Daisydees;293390
Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn telefoon de updaten naar het nieuwe bestuurprogramma. Nu blijf ik hangen bij Kies, dit werkt niet op mijn Laptop. Mijn Laptop kan mijn telefoon wel vinden maar Kies niet.

Kies heb ik al een keer of 10 verwijderd, inclusief drivers maar en opnieuw geïnstalleerd maar als resultaat, mijn telefoon wordt niet gevonden, ook niet nadat ik het herstelprogrammatje laat lopen van Kies.

Wel heb ik daarvoor een aantal malen contact gehad met Kies via mijn Laptop, het back-uppen gaat niet en ook het synchroniseren blijft hangen op 39% en gaat niet verder.

Nu de vraag:
1. Kan ik op een andere manier wel updaten? Zo, ja, hoe maak ik dan een back up? Kan het ook zonder back up? Loop ik dan geen risico dat ik alle gegevens en instellingen, foto's enz. kwijt ben?

2. Kan ik daarna dan wel op Kies en werkt dan alles naar behoren?

Ik heb ook nog een notebook, daarop staat windows 7, zou dit hier wel op kunnen? Op mijn laptop staat Vista.

Ik wil deze update graag zodat mijn telefoon niet meer uitvalt. Volgens mij is dat dan verholpen.

Heeft iemand hier antwoord op?

Bedankt,

Gerda

Dat probleem had ik ook gehad na de aankoop van mijn Sgs dat hij mijn telefoon niet vond op de PC / Laptop,
Het enige wat ik nog weet is de driver van USB geinstaleerd te vinden op Google.com > Samsung USB driver ( voor windows 7 zoek dan de x64 of de x86 driver ligt eraan waar je windows op draait ,, te vinden op rechtermuisknop op deze computer en dan zie je welke bit je systeem draait ) en dan vervolgens opnieuw na de instalatie je telefoon aankoppelen. ( het kan ook zijn dat je je USB foutopsporing aan moet zetten ) verder zou ik het niet weten.

M.v.g. Joshua Mitchell

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren