Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

svdh79

svdh79

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 april 2012
  • 19:34

jpleon;289132
Hallo allemaal.Ik heb een redelijk groot probleem met mijn S2.

Ik heb mijn S2, 3/4 jaar. Dus net geen jaar oud. Nooit problemen mee gehad, werkte altijd prima. Nu 4 weken ongeveer heeft die kuren en wordt er helemaal gek van. Ik zet bijvoorbeeld mijn S2 uit en laad hem op via de originele adapter. Dan haal ik het stroom er vanaf. Dan begint het gezeik al… Dan krijg ik mijn mobiel niet meer aan. Want hij geeft constant aan dat die nog in de oplader zit. Hoe krijg ik hem dan aan? Nou dan doe ik de oplader er weer in en dan start ik hem op. Als dat gedaan is begint het volgende probleem. Hij geeft elke 15 seconden een “info” bericht. Deze zegt “Opladen onerbroken. Spanning te hoog.” Maar de oplader zit er niet in… En me telefoon is door dit probleem binnen een halve dag leeg.

Wat heb ik allemaal geprobeerd? Ik heb android 4.0 via kies er op gezet. Probleem blijft
Nieuwe batterij in gedaan. Probleem blijft.

Langs me provider gegaan. Die stond ook voor een raadsel.

Wie kan mij hier mee helpen? Wie weet wat ik kan doen of moet doen?

Groetjes,

jpleon

En heb je dit al opgelost??? Ik heb precies hetzelfde probleem. HELP

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 01:37

Niks doet het! Ik heb zelfs deze handelingen geprobeerd: Android Forums - View Single Post - Tips Tips n Tricks thread. Althans, het topje: If you can NEVER get your PC to see your GS2

Nog pakt geen computer mijn telefoon… Ik heb de firmware op mijn SD kaart gezet.. en ik heb Mobile Odin 2.15 geinstalleerd en nog weet ik niet hoe… jpleon, ik hoop dat mij kan helpen en/of de juiste software voor mij hebt om het Mobiel te doen!
Alvast vriendelijk bedankt!

haarlem023

haarlem023

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 09:52

Jpleon:confused: ik begrijp niet wat jij bedoeld met de opmerking “erg flauw hoor”. Je kan ook te rade gaan bij jezelf, had je maar ALLE info moeten geven. Bij 80% van de problemen met stof wekt perslucht wel.

appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 12:59

@jpleon, ik heb exact het zelfde probleem gehad, ik ben naar de vodafone winkel gegaan die ook een reperatie afdeling had. Het probleem lag hem bij de usb print in de telefoon. Ze hebben deze in 20 min vervangen en hij doet het weer prima bij mij. (alles viel binnen de garantie).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren