Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nick7

Nick7

• Lid sinds 30 maart 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 16:03

Beste mensen,

Ik heb al dik een half jaar een galaxy s2 en nooit problemen mee gehad. Omdat binnenkort ICS naar het toestel komt heb ik een paar dagen geleden het toestel ge-update via instellingen –> over het toestel –> software-update –> bijwerken. Ik heb toen aardig wat updates moeten doen omdat ik dit voorheen nooit gedaan had. Ik ben nu op android versie 2.3.5 aan beland, maar sinds de update heb ik een aardig probleem. Op de één of andere manier is na de update mijn contacten app gewoon weg, foetsie. Maar ook de telefoon app waarmee je nummers in kan toetsen, logboek bekijken etc. Beide gewoon weg, ik kan nog wel bellen d.m.v. me berichten lijst en contacten met wie ik een conversatie gehad heb, over heen te sliden van links naar rechts. Dus de nummers staan naar mijn idee nog wel ergens.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Nick

Bewerkt (24 april 2013 14:29)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 30 maart 2012
  • 16:13

Verplaatst naar Samsung Galaxy S2 forum.
De vraag is niet algemeen Android, maar heeft specifiek met een update op de Galaxy S2 te maken. In deze toestelspecifieke sectie zal je sneller geholpen worden.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 31 maart 2012
  • 10:32

Nick7;283158
Beste mensen,

Ik heb al dik een half jaar een galaxy s2 en nooit problemen mee gehad. Omdat binnenkort ICS naar het toestel komt heb ik een paar dagen geleden het toestel ge-update via instellingen –> over het toestel –> software-update –> bijwerken. Ik heb toen aardig wat updates moeten doen omdat ik dit voorheen nooit gedaan had. Ik ben nu op android versie 2.3.5 aan beland, maar sinds de update heb ik een aardig probleem. Op de één of andere manier is na de update mijn contacten app gewoon weg, foetsie. Maar ook de telefoon app waarmee je nummers in kan toetsen, logboek bekijken etc. Beide gewoon weg, ik kan nog wel bellen d.m.v. me berichten lijst en contacten met wie ik een conversatie gehad heb, over heen te sliden van links naar rechts. Dus de nummers staan naar mijn idee nog wel ergens.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Nick

Staan ze niet toevallig tussen de rest van je apps? Zo ja, bekijk deze link even…

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26382-appeltje-eitje-hoe-wijzig-je-je-vaste-apps-onderin-je-scherm-2.html#post238871

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Nick7

Nick7

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 april 2012
  • 21:41

Nee helaas is dat niet het geval. Wanneer ik op het icoon klik in launcher pro, staat er: ‘Deze toepassing is niet geïnstalleerd op uw telefoon’. Bij TW zijn er simpelweg gewoon 2 icoontjes over, de berichten app en de applicaties. Waar er eerst 4 icoontjes stonden, staan er nu 2!

Ik heb een factory reset gedaan. Dit heeft echter niet geholpen, wel is er nu een nieuw probleem bijgekomen.

De mobiel geeft ontzettend vaak onverwachts de volgende fout melding: ‘Sorry! Het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.’ Dan kan je op geforceerd sluiten klikken. Wanneer ik dit doe gebeurd er voor de rest niks, hij doet ook alles alleen hij loopt dan steeds even vast en dan moet je weer op geforceerd sluiten klikken. Heel irritant dus.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen hiermee want beide dingen maken het erg vervelend deze telefoon te gebruiken!

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 1 april 2012
  • 22:22

ik zou niet eens moeite doen om die apps terug te vinden of te installeren.. ik zou daar eigenlijk geen eens tijd in steken en gewoon backuppen je contacten, je apps.. aangezien je root hebt..

en opnieuw flashen die handel,

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
Nick7

Nick7

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 april 2012
  • 16:11

Ja ik hoor veel rooten langskomen, echter heb ik daar totaal geen ervaring mee en ik weet ook niet goed wat het is. Dus de vraag is dan of dit aan te raden is?

Bewerkt (24 april 2013 14:31)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 april 2012
  • 19:39

Tja, links van je berichten hier geef je aan: root….Ja, maar ‘t is dus nee.
Wanneer je root hebt/bent, ben je de (hoofd)administrator voor je telefoon, niet meer of minder.Het houdt in dat je apps die samsung op je telefoon heeft gezet, en die jij niet wenst, eraf kunt gooien.Ook kun je als root makkelijker en van meer bestanden backup’s maken met een app als titanium backup. Tevens kun je dan een systeem backup maken die je heel makkelijk weer terugzet als het ergens (erg) mis is gegaan.Lees in dit topic de allereerste post eens door: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25115-index-belangrijke-topics.html En zoek in de wiki hier op androidworld de begrippen eens op die je niet direct iets zeggen.
Voor je vragen kun je dan hier weer terecht.

Bewerkt (24 april 2013 14:31)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Gamze

Gamze

• Lid sinds 20 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2015
  • 13:29

Hallo, ik heb juist hetzelfde probleem. 3 dagen geleden heb ik een update gekregen maar ik kon toen nog niet updaten omdat mijn gsm onvoldoende geheugen had. Gisterenavond heb ik die update geïnteresseerd maar sindsdien krijg ik de melding "lijst met contacten bijwerken". Ik zie geen enkel contact meer, ook niet in mijn berichten + opslaan gaat ook al niet.
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb al zoveel dingen geprobeerd maar niets helpt.. please help!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren