Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 23:11

Haha jaa ben helemaal in mn sas!
Ik was er eerst een beetje huiverig voor, maar ben er gisteravond gewoon ff voor gaan zitten voor alle info etc en mn overige vragen.
uiteindelijk is het een piece of cake!

Ik las alleen dat het terug naar een stock rom vanaf miui wel wat lastiger is? Maar ook dat staat weer heel precies omschreven hier op de site! Echt super en credits naar hun die deze beschrijvingen gemaakt hebben!

Bewerkt (24 april 2013 14:29)
wes786

wes786

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 1310
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 23:22

MOMS;283288
Haha jaa ben helemaal in mn sas!
Ik was er eerst een beetje huiverig voor, maar ben er gisteravond gewoon ff voor gaan zitten voor alle info etc en mn overige vragen.
uiteindelijk is het een piece of cake!

Ik las alleen dat het terug naar een stock rom vanaf miui wel wat lastiger is? Maar ook dat staat weer heel precies omschreven hier op de site! Echt super en credits naar hun die deze beschrijvingen gemaakt hebben!

Zo moeilijk is dat toch niet? Als het goed is heb je een nandroid backup gemaakt. Even die laten draaien en je zit op een stock ROM.

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2012
  • 11:53

Das waar ook idd!
Ik vroeg me af, stel ik gooi er weer een andere rom op en doe weer een nandroid back up, worden elke nandroid back ups apart opgeslagen?

Ik ondervind alleen 1 probleempje, dat is bij me email, deze worden niet normaal weergegeven.. net als links in de mail, kan ik ook niet op drukken..
Ik krijg van die rare tekens en html tekens etc.. heb naar mijn idee overal gekeken, misschien zie ik alsnog iets over het hoofd?

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 31 maart 2012
  • 17:32

Ja hoor, elke nandbackup staat op zichzelf, maar ze staan wel allemaal in dezelfde map(pen als je varieert in de opslaglocatie, in of externe sd-card).Je e-mailvraag kan ik je niet bij helpen, maar neem aan dat dat met de Chinese roots van MIUI te maken kan hebben.

Bewerkt (24 april 2013 14:30)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren