Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 19:36

Ik heb een vraag over het firmware van sammobile.com
hier staan al diverse ics's versie op waaronder de laatste officiele 4.0.3
Mijn vraag is, als ik 1 van die op mn tel zet, is dit dan flashen ofsow?
Ik zag op de site dat vrij gemakkelijk ging, maar krijg ik dan zo een raar tellertj en driehoekjee waar iedereen het over heeft en dat dat met een jig te verwijderen is.
Plus, als ik dan bijvoorbeeld de versie van Nederland die ergens in de loop vd week uit komt erop wil zette, kan dit zonder gedoe, jigs, problemen?

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 15 maart 2012
  • 19:55

Je eerste vraag: ja dat is flashen, het is vrij makkelijk want je vindt hier diverse howto's en volop hulp.
Ik kwam van een custom toen ik m'n toestel naar ICS geflashed heb en ik meen dat de driehoek er nog op stond, en omdat ik ‘m direct geroot heb bleef dat zo.
Als je wacht tot samsung de upgrade uitrolt via kies (’t kan even duren….) dan heb je ‘m zonder gedoe(hoop ik, kies is wel eens erg vervelend:p) maar als ’t werkt…..geen probleem en geen jig nodig.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 20:03

Problemen met kies heb ik gelukkig nooit.. althans, eerst wel gehad maar een methode gevonden waarbij ik nu geen problemen meer.. de nieuwe kies instaleren alvoren ik het toestel aansluit.. na de installatie even opnieuw opstarten en eventuele updates van windows zelf instaleren en dan pas me tel aansluiten..

Maar goed, ik denk dat ik dan maar even wacht.. ben heel ongeduldig, vooral omdat ik de WI-FI bug heb van opstarten etc.. En aangezien ik bijna altijd gebruik maak van wi-fi geeft et mij vaak problemen.. Zo heb ik me ww al eraf gehaald zodat hij gewoon doorloopt bij het opstarten en ik niet onbereikbaar ben etc..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren