Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jamson85

jamson85

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 10:12

Bandido;269154
Ik heb sinds afgelopen woensdag een SGSII. Met standaard 2.3.6. Zelf dus niets aangedaan. Had gelijk 3 reboots achter elkaar. Nu WiFi uitgezet, en al twee dagen niets.. Hopen maar op een snelle update. PS. Ik heb hiervoor een Sensation gehad, die ik heb geruild omdat hij steeds opnieuw opstartte… Hoe ongelukkig kun je zijn met de keuze van je telefoon…

heeft in principe ook niets te maken met de telefoonkeuze dit “manco”.
het ligt meer in de 2.3.6 update en deels de 2.3.5 update die door google zelf uitgegeven is.
elk merk die deze update(s) heeft of zal krijgen, loopt tegen de vastlopers aan.. Alleen Samsung is eigenlijk 1 die de updates ook uitbrengt, daarom merken de Samsung gebruikers hier het meeste van.

Vraag is en blijft wel waarom de telefoonproducenten (samsung, HTC, motorola, etc) niet zelf nogmaals een double check halen over de updates van google om zo zeker te weten dat er geen bugs in zitten, immers zij zijn de 1e lijn richting klant en krijgen als eerste alles over zich heen

zelf wacht ik nog even tot maart voor de beloofde ICS update voor mn GS2, mocht deze weer vol bugs zitten dan ga ik in maart over naar custom rom.

Bewerkt (24 april 2013 14:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren