Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bento

Bento

• Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 122
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2012
  • 21:10

Ik heb muziek naar mijn geheugenkaartje gezet (dus niet het interne geheugen) maar deze muziek is niet zichtbaar in de Music Hub (bij “Mijn Muziek”) en ook niet in de muziekspeler. Muziek die in het interne geheugen staat zie ik wel in de Music Hub en in de muziekspeler. Nu begrijp ik dat ik de muziek van mijn geheugenkaartje naar het interne geheugen kan zetten maar ik neem aan dat ik de muziek als deze op het geheugenkaartje staat, ook wel zichtbaar kan maken in de Music Hub en in de muziekspeler. Kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen?

NB Ik zie de muziek wel in Mijn Bestanden en kan de muziek vanaf daar ook afspelen.

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2012
  • 22:18

Misschien domme vraag, maar nergens toevallig “refresh” knopje?

Bewerkt (24 april 2013 14:13)

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

Bento

Bento

• Berichten 122
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2012
  • 22:28

Dat bestaat volgens mij niet. Maar bedankt!

PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2012
  • 09:30

Probeer met PowerAMP of jet dan wel lukt. Bij mij werkt het dan wel. Ik weet niet hoe het gaat met de stock MP3 speler, ik draai namelijk een CustomRom

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 februari 2012
  • 09:33

In diverse muziek spelers kun je de mappen/folder aanwijzen waar hij moet zoeken naar muziek. Er zijn standaard een paar mappen geselecteerd, maar waarschijnlijk geen mapje op de externe sd kaart. Misschien staat dit niet goed bij jouw muziekspeler

GalGal78

GalGal78

• Lid sinds 03 februari 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2012
  • 10:07

Kun je wel bij andere bestanden op de externe kaart?

Bento

Bento

• Berichten 122
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2012
  • 13:43

@PieterBG: Ik heb PowerAmp geïnstalleerd. Daar moet ik aangeven in welke map de muziek staat. Ik heb nu niet het probleem dat ik met een andere muziekspeler had (zie hieronder). De muziek kan ik ook afspelen in PowerAmp. Weet jij nu de reden dat ik de muziek niet zie in de standaard muziekspeler van Android en wel in PowerAmp?

@Nanders: Ik heb een muziekspeler geprobeerd waarbij je inderdaad zelf je muziek map aan moet geven. Het vreemde was dat ik alleen de sd card zelf aan kon geven en niet de mappen die daar op staan. Als ik de sd card aangeef wordt de muziek die in /sdcard/Music/ staat niet gevonden.

@GalGal78: Ik zie de muziek wel in Mijn Bestanden en kan de muziek vanaf daar ook afspelen.

Iedereen bedankt tot zover!

PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2012
  • 15:55

Bento;267749
@PieterBG: Ik heb PowerAmp geïnstalleerd. Daar moet ik aangeven in welke map de muziek staat. Ik heb nu niet het probleem dat ik met een andere muziekspeler had (zie hieronder). De muziek kan ik ook afspelen in PowerAmp. Weet jij nu de reden dat ik de muziek niet zie in de standaard muziekspeler van Android en wel in PowerAmp?

@Nanders: Ik heb een muziekspeler geprobeerd waarbij je inderdaad zelf je muziek map aan moet geven. Het vreemde was dat ik alleen de sd card zelf aan kon geven en niet de mappen die daar op staan. Als ik de sd card aangeef wordt de muziek die in /sdcard/Music/ staat niet gevonden.

@GalGal78: Ik zie de muziek wel in Mijn Bestanden en kan de muziek vanaf daar ook afspelen.

Iedereen bedankt tot zover!

Kun je jouw muziek nu wél afspelen? Ik begrijp het nu namelijk niet meer helemaal.
Maar ik zal even antwoord geven op je vraag. Ik weet dus niet waarom het niet kan in de standaard MP3 speler van Samsung (en niet van Android ;-)). Ik heb zelf een Custom ROM.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 februari 2012
  • 16:32

Bento;267749
heel gek.. heb je ook iets als ‘rescan music folders’ eens ingedrukt. Ik neem aan dat je muziek gewoon MP3 is?

Bento

Bento

• Berichten 122
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2012
  • 17:19

@PieterBG: ik begrijp de verwarring. Als ik via Mijn Bestanden naar de map ga waar de muziek staat kan ik vanuit de map de bestanden afspelen. Maar waar het mij om gaat is dat als ik de standaard muziekspeler open ik de songs niet zie staan.

@Nanders: ja, het zijn gewoon MP3 files. Waar vind ik de optie “rescan music folders”? Er wordt toch automatisch naar media bestanden gescand? Sowieso na uploaden en na uit/aanzetten volgens mij maar als ik me niet vergis ook tussendoor.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren