Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ShadeTrenicin

ShadeTrenicin

• Lid sinds 27 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 12:51

Hai,

Draai op V 5.3.30 met metallic blue

heb net advanced task killer geinstalleerd. maar heb net alles gekilled behalve whatsapp en advanced task killer.
Dan scroll ik wat over mijn 7 schermpjes en ik whatsapp wat..
dan open ik mijn task killer weer en zie ik dat facebook, market, maps, galerij, klok, kalender en wat niet al draaien..

hoe zit dat ?

iemand een idee ?

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
06-Ayhan

06-Ayhan

• Lid sinds 29 januari 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 13:08

Hallo sommige toepassingen moeten blijven draaien op achtergrond dat is normaal, ik zal zeggen dat je taskkiller of een andere apps hoeft niet te installeren want de originele van samsung doet het goed genoeg.
Als je u telefoon rooten dan kunt je dingen doen dat beter kunt werken maar als je u telefoon originele wilt houden dan zal ik zeggen niet extra apps installeren.

ShadeTrenicin

ShadeTrenicin

• Lid sinds 27 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 13:39

Lijkt me sterk, ik kill ze toch niet voor niets..

ff testje gedaan..

via taskmanager van samsung alles gekillt en in ram alles gewist..
toen naar advanced task manager alles gekillt.

FF wat gescrolled, naar applicaties.. wat op mijn browser gedaan en whatsap..

MAAR TOCH staan facebook en market weer aan… zonder dat ik ze enige aanleiding heb gegeven om aan te gaan

vreemd..

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 29 januari 2012
  • 13:45

Bepaalde standaard apps starten zichzelf weer op, af en toe zelfs direct na het killen.Vermoedelijk staat de synchronisatie van maps en market (te hoog) aan.Wat Ayhan zegt klopt ook, android(ook hyperdroid) sluit ongebruikte apps af wanneer ze niet meer nodig zijn,dus een aparte taskkiller is niet nodig.
Is eigenlijk zelfs contraproductief, want sluit dingen af die direct weer starten en neemt zelf ook stroom en geheugen in.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 29 januari 2012
  • 15:17

Ik snap niet waarom mensen iedere keer apps willen killen. Sterker nog, het is bewezen dat de apps die in Androids RAM ingevroren worden niet eens CPU gebruiken.. dus kort maar krachtig;

als je geen task killer gebruikt, werkt je toestel sneller en is je batterij zuiniger..

je hoeft niks te killen, CPU wordt pas gebruikt zodra je echt met een app bezig bent..

EDIT:

——–

lees dit maar is, dan snap je wat je ik bedoel: http://lifehacker.com/5650894/android-task-killers-explained-what-they-do-and-why-you-shouldnt-use-them

db011

db011

• Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 15:56

Hallo jij lijkt me iemand die weet waarover hij praat. misschien kun je mij eens helpen.ik ben recentelijk over gestapt van iphone gebruik naar Samsung S2.dus ik ben op Android gebied een grote leek.soms maakt het toestel zelf contact met internet enzo trekt mijn emails binnen gaat op Fb post binnentrekken. heb daarna een widget geinstalleerd om data af te sluiten want pakketgegevens af zetten hielp niet.nu doet het toestel nog altijd hetzelfde met die app data of en start gewoon toch nog op. enig idee? mvg danny

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 29 januari 2012
  • 16:09

Lees dit even door, een geweldige en duidelijke uitleg mbt de taskkiller —> BatterijManagement “De AVS-Way” - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

AW Forum Queen voor het leven

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 29 januari 2012
  • 20:37

db011;264312
Hallo jij lijkt me iemand die weet waarover hij praat. misschien kun je mij eens helpen.ik ben recentelijk over gestapt van iphone gebruik naar Samsung S2.dus ik ben op Android gebied een grote leek.soms maakt het toestel zelf contact met internet enzo trekt mijn emails binnen gaat op Fb post binnentrekken. heb daarna een widget geinstalleerd om data af te sluiten want pakketgegevens af zetten hielp niet.nu doet het toestel nog altijd hetzelfde met die app data of en start gewoon toch nog op. enig idee? mvg danny

Hoi danny..

Kijk even in instellingen->accounts- en sync instellingen welke accounts continue aan het syncen zijn.. zo ja vink deze weg. Iphone deed dit eigenlijk ook, sterker nog iphone liet niet zien of die uberhaupt wel verbinding had ja of nee je ziet alleen een 3g icoon meer niet.

Wat jij bij Iphone had met ‘berichtencentrum’ dat je 1 voor 1 kon bepalen of een app wel of geen verbinding moet maken is bij android per app anders. Dit moet je in een app zelf bepalen of het mag syncen en verbinden.

Voorderest kan je internet uitzetten door makkelijk te gaan naar instellingen->draadloos en netwerk->mobiele netwerk en daar pakket gegevens uit te schakelen…

Succes

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 29 januari 2012
  • 20:43

esther1801;264319
Lees dit even door, een geweldige en duidelijke uitleg mbt de taskkiller —> BatterijManagement “De AVS-Way” - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

al weet ik niet of dit wel zo zou kloppen. Zoals ik paar post hierboven hebt gepost gebruikt android RAM geheugen op een andere manier dus geen ‘Windows’ manier.

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 21:32

ibsonic;264299
Ik snap niet waarom mensen iedere keer apps willen killen. Sterker nog, het is bewezen dat de apps die in Androids RAM ingevroren worden niet eens CPU gebruiken.. dus kort maar krachtig;

als je geen task killer gebruikt, werkt je toestel sneller en is je batterij zuiniger..

je hoeft niks te killen, CPU wordt pas gebruikt zodra je echt met een app bezig bent..

EDIT:

——–

lees dit maar is, dan snap je wat je ik bedoel: Android Task Killers Explained: What They Do and Why You Shouldn't Use Them

Dit heb ik ook vaker gelezen. Ik gebruik ook geen taskkiller en alles draait als een zonnetje

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren