Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martine38

martine38

• Lid sinds 24 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2012
  • 13:43

Sinds een aantal dagen blijft KIES hangen als ik wil synchroniseren. Dit doet ie alleen bij agenda en contacten. Memo's en taken lukt wel.

Heb KIES al opnieuw geinstalleerd. Wat ik kan zien is verder software en firmware up to date.

Bij samsung zeggen ze dat het een instelling in Outlook is maar wat weten ze ook niet (geweldige service). Lijkt mij vreemd, heb niets anders gedaan of veranderd.

Wat zou ik kunnen proberen?

Groetjes Martine

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
Nico_van_der_Veen

Nico_van_der_Veen

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2012
  • 21:12

Beste Martine38,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Feedback van Samsung is rampzalig. Heb jij al vorderingen gemaakt.
IK heb nu een telefoon waar ik eigenlijk niets aan heb gezien de werkelijk waardeloze werking van Kies.
Hoor graag hoe de vlag er bij jouw bij hangt.

Groet,
Nico.

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
Daisydees

Daisydees

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2012
  • 23:07

Ik heb dit probleem ook, van alles al geprobeerd maar ik heb geen oplossing gevonden. Hij blijft bij mij hangen op 39%. Bij Samsung gaven ze mij een code door die ik op het toestel ergens moest invullen. Ik kreeg dan een nieuwe firmware en was dan meteen alles wat op mijn toestel kwijt. Maar die jongen aan de telefoon kon me niets garanderen. Niet gedaan dus.

Nu heb ik mijn outlook agenda gesynchroniseerd met de gmail agenda. Ik probeer deze op mijn telefoon te zetten, dit is ook tot nu toe niet gelukt. Geen idee wat de oplossing is

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
dre007

dre007

• Lid sinds 14 januari 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2012
  • 12:03

Heb dezelfde miserie. Op forums zie je dat er met windows 7 64B problemen zijn maar de helpdesken weten van niets of steken het op outlook!!
oplossing: niet meer syncroniseren via kies. heb en gmail account aangemaakt en syncroniseer met “google calendar sync 0.9.4.1 de agenda + met ”go contact sync mod" de contactpersonen!

het werkt naar behoren. enkel opletten als je op de telefoon nieuwe items aanmaakt dat je ze bij agenda gmail plaatst!Niet bij PI of anderen!

succes!!

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 20 februari 2012
  • 17:28

Hier ook dezelfde ellende. Vandaag Kies geinstalleerd en zonder problemen Outlook contactpersonen, agenda en notes gesynct. Ging prima, alles stond keurig op mijn phone.
Ik wilde testen of ook alles goed gesynct zou worden als ik contactpersonen en agenda items op mijn Galaxy S2 veranderde en wilde nogmaals syncen. De contacten gingen goed, maar bij de agenda blijft hij hangen op “voorbereiden 40%”. Ik heb al talloze keren Kies opnieuw opgestart en de phone opnieuw verbonden met usb, maar hij blijft maar hangen. Waardeloos!

Bewerkt (24 april 2013 14:17)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Tucker

Tucker

• Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 21 februari 2012
  • 14:36

Ik heb gisteravond wat zitten klooien met de instellingen op phone en Kies, en nu wordt alles prima gesynct. Ik heb alles wat met syncen van Google te maken heeft overal uitgezet en volgens mij heb ik nog ergens 1-2 dingen in de instellingen van de phone veranderd (maar vraag me niet meer wat!), de agenda op de phone helemaal leeggemaakt voor de zekerheid en toen weer geprobeerd te syncen. En toen ging het ineens prima, en toen ik daarna een agenda-item in de phone toevoegde en weer syncte stond het ook keurig in de Outlook agenda. Het lukt dus wel, maar er staan gewoon wat instellingen verkeerd als het niet lukt.

Bewerkt (24 april 2013 14:17)

Galaxy S5 stock v4.4.2

hagelslager

hagelslager

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 17:37

Ik heb zelf een maand gezocht naar een oplossing toen “Kies” (kies het NIET) de ene keer wel, en de andere keer niet synchroniseerde met outlook.
Uiteraard lag dit aan outlook volgens de “hel” pdesk“… (heeft u ECHT outlook 2007 ???? **KNIP**!, nee! ik **KNIP** maar wat)
Ik ben het anders gaan doen, ik heb outlook even gelaten voor wat hij was en heb de Google agenda opgezocht en heb deze laten syncen met de S planner. Na gepruts aan instellingen is dit echt geweldig goed in orde gekomen. Toen vond ik een tool om Outlook en de Google agenda te syncen en heb dit geinstaleerd. dit werkt OOK goed. Nu is het zo dat ik een soort driehoek-agenda heb: pc met Outlook, pc met de Google agenda en mn Note met de S-planner. Als ik, waar dan ook een agenda punt maak, worden deze gesynct naar elkaar. Dit is na heel veel zoeken en frustratie eruit gekomen maar kost veel doorzettingsvermogen. Het draadloos syncen van alle mediabestanden gaat probleemloos via Wi-Fi. (misschien iets traag maar geeft niet, de wereld gaat al zo snel…) alst maar werkt.
Ik vond het zinvol om dit te melden omdat waar ”kies "je in de steek laat, er een beter (kostenloos) alternatief is.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 29 februari 2012
  • 18:53

Even op het taalgebruik letten aub. Frustratie is te begrijpen, maar kan qua bewoording ook anders gebracht worden.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Tucker

Tucker

• Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 29 februari 2012
  • 20:33

KIES laat je helemaal niet in de steek, je moet alleen even wat moeite doen om alle instellingen goed te zetten. Bij mij functioneert het nu prima, ik sync 3x per week Outlook agenda, contacten en notes zonder probleem. Ik gebruik met opzet niet Google i.v.m. privacy, zo gauw je je contacten met Google synct ontvangen al je contacten ineens erg veel reclame omdat de adressen gewoon doorverkocht blijken te worden.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Galaxy S5 stock v4.4.2

janbikkers

janbikkers

• Lid sinds 02 maart 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2012
  • 13:09

Hallo Tucker,

blij te horen dat het lukt. Wat voor instelling heb je verzet en gezet

Met vriendelijke groet,

Jan

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren