Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 20:56

Ok,
succes alvast

Bewerkt (24 april 2013 14:01)

Samsung Galaxy S8+

2fresh

2fresh

• Lid sinds 21 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 01:52

Heb je hier zelf inmiddels al een fix voor gevonden???Ik heb exact hetzelfde, wanneer ik de sim toolkit op auto zet dan krijg ik de Apn van vodafone als default, ik kan dan wel een nieuwe apn toevoegen en gebruiken maar zodra de telefoon standby gaat dan wordt vodafone weer de default apn en is de hollandsnieuwe apn weer weg.Simtoolkit op manual en dan kan je de apn van HN weer niet onder 04 opslaan, maar alleen onder 07, wat er dus toe leid dat 3g niet werkt.Kortom zo heb ik geen zak aan mn 3g en hollandsnieuwe klantenservice geeft niet thuis.Kan me niet voorstellen dat anderen hier geen last van hebben.

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
dixs

dixs

• Lid sinds 01 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 21:49

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, de helpdesk van hollandsnieuwe kon me ook niet verder helpen. Na wat experimenteren is het me wel gelukt: de handleiding zegt ten onrechte dat je bij ‘Type toegangspunt’ voor ‘internet’ moet kiezen. Er is hier echter geen keuze te maken, je moet hier tekst invoeren. Als je de tekst ‘internet’ invoert werkt het niet. Haal de tekst weg, en het werkt wel. Mijn MNC staat gewoon op 04, en het werkt nu prima.

Ik zal het melden aan hollandsnieuwe, misschien dat ze de toestelhulp aan zullen passen.

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
DDean

DDean

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 12:19

Ik heb hetzelfde probleem met mijn netwerkcode 04 voor HN. Ik kan geen toegangspunt meer kiezen zodra ik 04 bij MNC invoer, óók als ik bij Type Toegangspunt niets invul (openen en geen tekst invoeren, vervolgens opslaan lukt niet, dus leeggelaten), of ‘default’ etc.

Iemand nog suggesties?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
DDean

DDean

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 14:26

Heb hier toch de oplossing (hopelijk voor iedereen). Aangezien een hoop mensen dit probleem hebben, bij deze:

Ga naar simtoolkit (staat in applicaties) –mode–Manueel –> internationaal
Wordt vervolgens automatisch bijgewerkt
Dan weer naar Toegangspunt bewerken. Bij mij stond Vodafone opeens ingesteld.
Kies nieuw toegangspunt, en vervolgens alle instellingen van HollandseNieuwe invoeren en deze natuurlijk opslaan en aanvinken. Ik heb bij Type toegangspunt niets ingevuld.
Mocht dit nog niet werken, schakel dan Roaming in, weer proberen en uiteindelijk moet roaming wel uitgeschakeld kunnen staan.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
edwin_c.

edwin_c.

• Lid sinds 02 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 september 2013
  • 11:35

DDean
Heb hier toch de oplossing (hopelijk voor iedereen). Aangezien een hoop mensen dit probleem hebben, bij deze:

Ga naar simtoolkit (staat in applicaties) –mode–Manueel –> internationaal
Wordt vervolgens automatisch bijgewerkt
Dan weer naar Toegangspunt bewerken. Bij mij stond Vodafone opeens ingesteld.
Kies nieuw toegangspunt, en vervolgens alle instellingen van HollandseNieuwe invoeren en deze natuurlijk opslaan en aanvinken. Ik heb bij Type toegangspunt niets ingevuld.
Mocht dit nog niet werken, schakel dan Roaming in, weer proberen en uiteindelijk moet roaming wel uitgeschakeld kunnen staan.

DDean, je bent een held! Niks is er meer balen als je een nieuwe telefoon hebt (nou ja, nieuwe vijfdehands) en je krijgt het ding niet ingesteld. Dankzij jou en Google snel verholpen. Thanks!

marc.b

marc.b

• Lid sinds 21 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2013
  • 17:24

Hoi
zelfde probleem met galaxy s2 plus.
Naam toegangspunt wordt niet bewaard.
ik heb daarna na elke stap (site hollandse nieuwe bewaard.
toen bewaarde hij het wel en kon ik het selecteren.
echter nadat ik mnc op de voorgeschreven 04 heb gezet en bewaarde was de naam weer verdwenen
marcel

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren