Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 22:13

ik hoop ook echt dat jullie gelijk hebben.

ik snap samsung nederland gewoon niet. dat ze dan zeggen dat hij niet in nederland gaat uitkomen.

en als het komt verzieken ze de ICS met hun rotzooi. (gelukkig dat die bol-com er uit gaat.

maar daar zal wel iets anders voor terug komen.)

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
blackSP

blackSP

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 22:23

T.a.v. de 1e post: de Galaxi zal idd geen ICS krijgen aangezien dat toestel niet bestaat

Maar wat maakt het uit wat Samsung in Nederland doet?
Je kunt ICS nu al installeren, even bij Sam's weghalen, flashen en klaar. Of nog even wachten tot e.e.a. iets stabieler is.

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 23:22

blackSP;255473
T.a.v. de 1e post: de Galaxi zal idd geen ICS krijgen aangezien dat toestel niet bestaat

Maar wat maakt het uit wat Samsung in Nederland doet?
Je kunt ICS nu al installeren, even bij Sam's weghalen, flashen en klaar. Of nog even wachten tot e.e.a. iets stabieler is.

Sommige mensen op dit forum houden van stock.
Ik niet, ik hou het bij custom roms.

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 5 januari 2012
  • 23:26

ICS komt echt wel naar Europa. De SGS2 is nog steeds een vlaggenschip van Samsung. Wat denk je dat er met het imago van het bedrijf gebeurt als de VS en Korea wél ICS krijgen en de rest van de wereld niet? Onzinverhaal van die klantenservice.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2177
  • Reputatie 250
  • 6 januari 2012
  • 00:02

smoking;255366
beste mensen ik heb vandaag de klantenservice gebeld van samsung. en klachten doorgegeven over die bol-com en toutchwiz die er uit moet bol-com gaat er uit. met 2.3.7. dus ik vroeg wanneer ICS komt toen zij hij die komt niet uit in nederland. alleen in Korea en USA. zij hij. dus 2..3.7 gaat komen volgens hem. moet ik dat geloven. ?:cry:

ik hoop het niet ik wil graag ICS
Ik begrijp deze discussie niet zo goed. Rond april wordt de SGS3 verwacht en dat betekent vaak dat de vorige versie, onze SGS2, een systeem update krijgt en omdat we op Gingerbread zitten, zou dat logischerwijs de ICS moeten zijn. Zo ging het ook met onze eerste SGS. Die zat op Froyo en ging naar Gingerbread toen ook de nieuwe (onze) SGS2 er was. Geen zorgen dus. Wel is het zo dat voorspellingen van Samsung soms langer duren dat de voorspellingen beweren. Helaas, maar zo is dat blijkbaar.

Even over het Samsung Service Centrum. Ik had vorig jaar een probleem met mijn SGS S en ben naar een Samsung Service Centrum gegaan ( Buiksloterplein, Phonehouse). Die hebben mijn SGS proberen te flashen, vertelde mij dat het toestel weer goed was, maar bij controle door mij ter plekke deed hij het niet???? Advies van hun; Ik moest maar naar de leverancier (Hoorn) gaan want zij konden mij niet helpen.
Vervolgens een ander service centrum (Ferdinand Bol, Mobile phone) bezocht, die flashten ook mijn toestel en gaven aan dat hij kapot was. Ze stuurden hem naar Samsung op en twee weken later was deze gemaakt. Het moederbord (mainboard) was blijkbaar stuk en vervangen. Ik blij.
Conclusie; het betekent wel (in mijn geval dan) dat de informatie van de een niet hetzelfde hoeft te zijn dan van de ander, hoewel ze misschien wel onder dezelfde naam vallen.

Ik zou mij dan ook niet druk maken over de informatie die smoking heeft gekregen. Ik ga er vanuit dat wij gewoon straks ICS krijgen en niemand hoeft dat op zijn toestel te zetten. Mochten we het niet krijgen dan zitten de verlangers in de puree en voor de genieters van de SGS2 maakt het niet zo veel uit. Het is wel zo en ik geef het eerlijk toe, dat ik ook best benieuwd ben om straks de ICS te gebruiken. Ik wou dat ik meer geduld had.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

lambik333

lambik333

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 470
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 10:30

tuurlijk komt er wel ICS voor onze SGSII,de XXKP8 versie draait al in het nederlands,kom op zeg,waar maak je je druk over…………

jamson85

jamson85

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 14:22

smoking;255469
ik hoop ook echt dat jullie gelijk hebben.

ik snap samsung nederland gewoon niet. dat ze dan zeggen dat hij niet in nederland gaat uitkomen.

en als het komt verzieken ze de ICS met hun rotzooi. (gelukkig dat die bol-com er uit gaat.

maar daar zal wel iets anders voor terug komen.)

ff vraag aan jou…
ten 1e heeft de desbetreffende medewerker jou toevallig ook verteld wanneer de “zogezegde” 2.3.7 update uitgerold zal worden en wat de veranderingen/verbeteringen allemaal zouden zijn?

ten 2e hoop ik van harte dat je niet alleen bent gaan klagen over de bol.com functie? maar ook over de automatische reboots van de galaxy s2 (heb nu load monitor erop staan om dit tegen te gaan, echter deze zuipt batterij als een gek).. dat je ook bent begonnen over de vastlopers waar menig persoon sinds 2.3.6 tegenaan loopt en mayb nog wel paar andere klachten? of ging het je puur en alleen om de bol.com??

en als laatste is door meerdere sites (zoals idd androidworld) bevestigd dat ICS in 1e kwartaal 2012 geleverd zal worden voor een beperkt aantal Samsung toestellen, waaronder onze Galaxy s2.. daarnaast is dit ook nog eens door Samsung Nederland zelf bevestigd middels een facebook bericht.
enkel de datum van release is nog niet bekend

blackSP

blackSP

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 17:11

L00n3y;255505
Sommige mensen op dit forum houden van stock.
Ik niet, ik hou het bij custom roms.

Er zijn 2 stock (odexed) ROMs beschikbaar.
Kijk b.v. hier: New Leaked XXKP4 (4.0.1) & XXKP8 (4.0.3) | Videos | Images | Download | ROOT - Page 51 - xda-developers

smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 18:09

ik heb het meer gehad over die bol-com en toutchwiz.
en hij zij dat 2.3.7 uitkomt en dan er uit is. maar voorderest heb ik geen vragen gesteld.
misschien had ik wel moeten doen. ik heb zelf geen last van reboots.
kan best dat hij geen andwoord kon geven over ICS.
dat hij misschien daarom 2.3.7 zij

lambik333

lambik333

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 470
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 20:32

wacht nou maar gewoon af,nog even geduld…………………..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren