Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wittepenne

wittepenne

• Lid sinds 02 januari 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 14:33

Beste forumgebruikers,
ik ben een nieuweling op dit forum. Ik kocht een paar dagen geleden een Gs2 en het lukte me via Kies mijn Outlook agenda en memo's te synchroniseren met de smartphone. Nu wil ik nog een Excel bestand verplaatsen via Kies maar dat wil niet lukken. Ben ik verplicht van een extra geheugenkaart in de smartphone bij te plaatsen? Er zit toch standaard 16GB plaats op… Ik krijg telkens een alarmvenstertje op de pc waarin staat dat ik geen rechten heb en of ik wil doorgaan. Maar bij klikken op doorgaan krijg ik opnieuw hetzelfde venstertje.Verder weet ik ook niet hoe ik dan verder met Excel kan werken op de Sg2. Moet ik daar dan Polar Office of zo voor gebruiken? Ik zou ook Word willen gebruiken op de SG2, dat ligt in dezelfde lijn als vraag. Ik overliep het forum ietwat maar ik vind geen antwoord dat helemaal past. Ik meen te begrijpen dat ik ergens terug via Kies een app. of meerdere apps zou moeten opladen om dan diverse Office toepassingen (bvb. PPT) te kunnen gebruiken. Is daar ergens een goede stap voor stap handleiding over te vinden?
Dank bij voorbaat.

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 4 januari 2012
  • 14:47

https://market.android.com/details?id=com.qo.android.am3&feature=search_result ,—Quickoffice Pro

https://market.android.com/details?id=cn.wps.moffice_eng <— Kingsoft Office (momenteel gratis in market)

Hier 2 linken waar je dit mee kan doen

Bewerkt (24 april 2013 13:59)

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren