Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Susanne1986

Susanne1986

• Lid sinds 27 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 16:32

Help!! Sinds een paar dagen gaat het geluid van mijn sgs2 automatisch op stil! Heel erg vervelend want daardoor krijg ik veel gemiste oproepen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb al gekeken bij de spaarstand instellingen, maar de spaarstand stond en staat uitgeschakeld. Maar lijkt me niet dat het hieraan kan liggen?

Alvast bedankt voor het oplossende antwoord!

Gr. Susanne

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 27 december 2011
  • 20:14

Het is mij een aantal keren overkomen dat ik bij het aanzetten van de telefoon niet alleen de power knop indrukte, maar aan de andere kant van het toestel de volume knop omlaag drukte, met als gevolg weinig geluid als er iemand belde.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 27 december 2011
  • 20:29

Of een app die het volume voor je regelt? Of inderdaad per ongeluk de volumeknop indrukken. Overkomt mij ook wel eens…

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Susanne1986

Susanne1986

• Lid sinds 27 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 21:44

Helaas is dat t probleem niet… Volume staat bij alles op voluit, ook al gechecktIk heb geen app erop staan die iets met geluid te maken heeft. Vind t makkelijk zat om even het balkje naar beneden te doen en dan het geluid aan of uit te zetten. Maar als ik het toestel van de vergrendeling afhaal dan staat hij al in de stille modus. Als ik dan het geluid weer aanzet, weer de telefoon vergrendel, daarna weer van de vergrendeling afhaal dan staat ie weer op stil.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 27 december 2011
  • 22:16

Susanne1986;252287
Helaas is dat t probleem niet… Volume staat bij alles op voluit, ook al gechecktIk heb geen app erop staan die iets met geluid te maken heeft. Vind t makkelijk zat om even het balkje naar beneden te doen en dan het geluid aan of uit te zetten. Maar als ik het toestel van de vergrendeling afhaal dan staat hij al in de stille modus. Als ik dan het geluid weer aanzet, weer de telefoon vergrendel, daarna weer van de vergrendeling afhaal dan staat ie weer op stil.

Ik weet niet welk systeem je gebruikt en wat voor vergrendelscherm je hebt, maar bij sommige vergrendelschermen is het van links naar rechts ontgrendelen min of meer standaard. Kun je ook van rechts naar links ontgrendelen, dan bestaat de mogelijkheid dat je daarmee je toestel op ‘geluid uit’ zet en je alleen ‘tril’ signalen krijgt. Kijk eens of dat het geval is?
Kort op de aan/uit knop drukken om je scherm uit te zetten en vervolgens met de menu knop je toestel (scherm) weer aan te zetten. Nu van links naar rechts ‘ontgrendelen’ en wellicht is je geluid nu gewoon aan. Ik hoop dat dit bij jou werkt.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

ManuPauwels

ManuPauwels

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 17:21

Susanne1986
Help!! Sinds een paar dagen gaat het geluid van mijn sgs2 automatisch op stil! Heel erg vervelend want daardoor krijg ik veel gemiste oproepen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb al gekeken bij de spaarstand instellingen, maar de spaarstand stond en staat uitgeschakeld. Maar lijkt me niet dat het hieraan kan liggen?

Alvast bedankt voor het oplossende antwoord!

Gr. Susanne

Ik heb hetzelfde probleem. Komt automatisch op stil. Als ik het geluid weer aanzet, en ik bel iemand, komt het automatisch weer op stil. Ook als ik het aanzet en er belt iemand, dan gaat het geluid daarna automatisch op stil. Kan iemand me helpen?

zaferbozdag

zaferbozdag

• Lid sinds 14 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2017
  • 13:40

İk had zelf ook het zelfde probleem is opgelost door de intelling te wijzigen.
Ga naar instellingen >bewegingen en gebaren> dempen pauzeren uit zetten.

ada

ada

• Lid sinds 04 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 december 2017
  • 10:06

Ik heb hier ook last van nog geen oplossing gevonden hopelijk weet iemand de oplossing

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 4 december 2017
  • 18:00

Ik heb hier ook last van nog geen oplossing gevonden hopelijk weet iemand de oplossing
niet toevallig een automatische regel in stille modus ingeschakeld.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 5 december 2017
  • 14:16

niet toevallig een automatische regel in stille modus ingeschakeld.
hmmm het is hier nu wel erg stil!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren