Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 13:14

AKsinner;250964
Dus nog even voor de zekerheid……..
Ik download de juiste firmware van samfirmware.com…, die ga ik uitpakken met winrar waaraan ik een wachtwoord moet geven en dat is samfirmware.com. Dat bestandje wat daar uitkomt zet ik in PDA bij odin?

…..en thats it….?

Lees even wat topics door over het flashen van een rom.
Je hebt duidelijk hier nog helemaal niets van gelezen…anders had je geweten wat het md5 bestand was en wat je ermee moest.
Het maakt mij verder niet uit…maar als het misgaat start je toestel misschien nooit meer op en dan heb je spijt dat je niet even eerst goed gelezen hebt wat je nou moet doen alvorens meteen maar te doen.

Bewerkt (23 december 2011 13:14)

Samsung Galaxy S8+

AKsinner

AKsinner

• Lid sinds 21 oktober 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 18:53

AVS;251091
Lees even wat topics door over het flashen van een rom.
Je hebt duidelijk hier nog helemaal niets van gelezen…anders had je geweten wat het md5 bestand was en wat je ermee moest.
Het maakt mij verder niet uit…maar als het misgaat start je toestel misschien nooit meer op en dan heb je spijt dat je niet even eerst goed gelezen hebt wat je nou moet doen alvorens meteen maar te doen.

Heb heel veel gelezen…., teveel denk ik! Je hebt geen benul hoeveel tijd ik hieraan besteed heb.

Heb heel veel topics doorgelezen en gezocht naar hoe het moet. Ik ben gewoon nog onzeker want ik heb zoiets ook nog nooit gedaan.
Dus daarom vraag ik nog een aantal dingen ,,alvorens meteen maar te doen“, want zoals je zegt……,,als het misgaat start je toestel misschien nooit meer op en dan heb je spijt”

Ik ben niet zo goed in deze dingen maar wil het graag leren, dus ik zal wel weer een heleboel gaan lezen….

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 19:34

Ik suggereer naar mijn eigen topic(in mijn handtekening). Daarin staat beschreven hoe je terug van custom naar stock gaat. Jij hoeft niet terug van custom naar stock, maar de manier van flashen gaat hetzelfde.

Omdat ik in een goeie bui ben, hoef je niet naar het topic te bladeren maar copy-paste ik het flash verhaal hier wel naar toe. Komt ie dan hè!!

1. Download een stock rom van SamMobile » Under Construction

2. Download ODIN hier: Hotfile.com: 1 klik file hosting: Odin3 v1.83.exe

3. Zet je telefoon uit en ga naar de Download-modus door “Vol DOWN + Home + Power on” te drukken.

4. Sluit kies af, start ODIN en sluit de telefoon aan op de computer. ODIN zal zeggen: ‘Added!!’

5. Het flashen gaat als volgt

5.1 1 bestand
Klik op PDA en kies de rom die je wilt flashen.

5.2 Met pitfile
Vink de ‘repartition’ optie aan en kies de bestanden zoals hieronder aangegeven.

6. Druk op de Start-knop en wacht tot het klaar is. Als hij klaar is start de telefoon opnieuw op en kan je de telefoon loskoppelen van de computer.

Let goed op met de vinkjes bij Repartition, Auto Reboot en F. Reset Time! Die moeten staan zoals op de plaatjes

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

AKsinner

AKsinner

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 23:39

Hey LOOn3y,

Heel erg bedankt man! Je hebt mij heel wat duidelijk gemaakt. Bedankt dat je even de tijd nam om het hier even naar toe te flashen.
Hier heb ik wat aan.

Wat een geluk dat je in een goeie bui was

Fijne feestdagen aan iedereen!!!

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 24 december 2011
  • 16:24

Komt omdat je uit de mooiste hoek van Drenthe komt, ben er 2-3 jaar weg(Emmen) maar ik kom terug

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

AKsinner

AKsinner

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 11:37

L00n3y;251498
Komt omdat je uit de mooiste hoek van Drenthe komt, ben er 2-3 jaar weg(Emmen) maar ik kom terug

Ha das om de hoek…., alvast welkom terug!

Btw, de firmware die op de site van samfirmware.com staan zijn toch de originele van Samsung? (ivm garantie)

Groetjes Albert

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren