Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mighty46

mighty46

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2012
  • 20:35

heb ook een reactie gehad van Samsung

Beste Mighty46,

Wij zijn op de hoogte van de storing waarbij de Galaxy S II opnieuw opstart. Wij zijn dan ook bezig deze storing te onderzoeken. Wanneer wij een oplossing hebben gevonden, wordt deze waarschijnlijk uitgebracht in de vorm van een softwareupdate.

Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
http://www.samsungworld.nl

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
XXX36

XXX36

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 19:44

Vervolg van de stappen van mijn collega.
Mijn collega heeft inderdaad een advocaat in de armen genomen en met resultaat. Met een bijbetaling van 250 euro mocht er een Galaxie Tab uitgezocht worden. Het abbo duurt nu nog ongeveer 1.5 jaar waarvan het 2e jaar gratis wordt aangeboden. Ze vertelde er daar wel bij dat dit zeer uitzondelijk was. Het oude toestel mocht gehouden worden en die ligt heel diep ergens in de kast. Ik weet zelf dat dit zeer uitzondelijk is maar het geluk is dat de laatste problemen in een servive center gebeurde en niet thuis zoals bij iedereen. Mijn eigen telefoon reboot ongeveer 1 keer per dag en ik heb me er bij neer gelegd. Is er trouwens al iemand die ervaring heeft met een update naar ice cream 4.0????? Dan hoor ik heel graag wat de ervaringen zijn en natuurlijk of er dan nog reboots zijn

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 15 februari 2012
  • 19:52

In dit topic loopt een beetje hetzelfde probleem,daar is iemand toch maar overgestapt op een custom rom en er erg happy mee:http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26103-sgs-ii-start-vanzelf-opnieuw-op-23.html

Bewerkt (24 april 2013 14:15)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren