Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

XXX36

XXX36

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 22 november 2011
  • 22:25

Hallo, ik ben hier nieuw en wil het volgende zeggen.
Ik ben sind half juni in het bezit van SGS2 en ik heb alle problemen
gehad doe in dit forum zijn te vinden. Batterij die binnen een halve dag
leeg is, telefoon die 3 x per dag zo maar uit het niets uitvalt, verbindings
problemen, Kies problemen enz enz. Ik was het apparaat goed zat na 2 weken
en heb contact opgenomen met Samsung nl. Het enige antwoord van
hun was stuur maar op. Ik had op dit forum al gelezen dat de telefoon
na het opsturen dezelfde problemen had en bleef houden dus daar had ik geen zin in.
Mijn batterij ging op 100% de nacht in, op vliegtuid stand, en werd wakker
met nog maar 65%. Daarna was de batterij smorgens om 11 u al helemaal leeg.(alleen standby)
Ik had er maar 12 apps opstaan om de batterij te sparen. De telefoon
is wel eens 3 x in 10 min aan en uit gegaan terwijl hij op tafel lag. Ik werd helemaal
gek van het apparaat. Mijn contacten, 132 st waren plots vd telefoon verdwenen.
WIFI kende hij op een gegeven moment niet meer, kortom ik had het na maanden helemaal gehad
en besloot om de telefoon nog 1 kans te geven met een update. Van 2.3.3 naar 2,3,4,
Je raad het al, ook dat ging niet goed via Kies. Kies kende en vond het apparaat niet, terwijl het met een
kabeltje in de laptop was aangesloten. Kies er helemaal afgegooid en opnieuw geinstalleerd en toen ging het
razend snel. Baterrij ging wat langer mee maar veel verschil zag ik merkte ik
niet behalve de blauwe gloed. Afgelopen week 2.3.5 erop gezet en daar begon het gedonder weer.
2 a 3 x uitvallen per dag, batterij heel snel leeg enz. Ik wilde mijn telefoon terug zetten naar 2.3.4
en las hoe dat kon dmv een harde resset. Alles eraf gegooid maar 2.3.5 bleef erop staan.
chipsss en nog eens chipsss want waarom moet ik hem zondig weer updaten na 2.3.5 terwijl hij verbeterd was.
Ik ben er nog 1 x voor gaan zitten en besloot nu nog 1x alles eraf te gooien en alles er helemaaal opnieuw erop zetten.
Mocht dit niet lukken dan had mijn zoon een leuke mp3 en had ik eens naar de iphone 4s gekeken
Ik heb de telefoon 2x achter elkaar een harde resset gegeven en heb er nu ongeveer 50 apps opgezet, een
dus stukje plastic tussen mijn batterij gezet en een stukje papier bovenop mijn simkaart zodat alles wat steviger zit.
Afgelopen zaterdagmiddag om 12.00 u mijn batterij t0t 100% opgeladen en ben toen mijn telefoon gaan instellen. 50 apps er, 5 emailadressen ingevoerd enz dus zeer intensief gebruik tot zaterdagavnd 22.00 uur. Om 23.45 vliegtuigstand aangezet en op zondagmorgen 08.00u weer aangezet en tot mijn verbazing stond de batterij nog op 63% vanaf zaterdag middag 12.00u en 8 uur intensief gebruik. Zondagavon weer opgeladen tot 100% en het is nu dinsdagavond 22.00uur en de batterij staan nu nog op, ff kijken. 44%. Voor mij ongekende luxe hoor 2 dagen op 50%.
De telefoon is niet meer uitgevallen en hij is ook erg snel. Ik begin misschien weer schik te krijgen met mijn samsung.
Maar waarom schrijf ik dit verhaal????? Ik hoop dat er mensen zijn die ook deze problemen hebben, of enkele, en zien dat de update naar 2.3.4 en 2.3.5 goed voor je foon kunnen zijn. Ik heb zoveel problemen gehad en verholpen dat ik misschien kan helpen als er andere mensen zijn die het ook niet meer zien zitten zoals ik dat 4 maanden heb gedaaan.
Ik heb een orginele, geen geroote, foon en wil eigenlijk nog maar 1 ding. De standaard apps eraf gooien maar ik heb in dit forum van Androidworld gelezen dat je hem moet rooten en omdat ik daar de ballen verstand van hebt en bang ben de garantie te verliezen doe ik het niet. Misschien dat ik een adresje kan vinden die het voor me kan doen maar dan ben ik mijn garantie toch kwijt?????
Misschien krijg ik wel een tip om deze apps eraf te gooien maar voorlopig blijft ik bij mijn Samsung S2 als hij het blijf doen zoals de afgelopen dagen.Thanx voor de vele tips op dit forum.
Er komt binnenkort ice cream update voor mijn foom maar is het verstandig om dit te doen en kan iemand mij vertellen wat het pecies is. Ik hoop dat iemand mij het in :“n gewone”taal kan uitleggen. Avast bedankt. Caroll

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
XXX36

XXX36

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 20:36

Niemand????????????????????????? nee, zal toch

mustafa

mustafa

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 21:10

Al de problemen die je hebt veteld zijn dezeflde problemen die ik heb.
Ik wordt er zot van .Maar ik weet niet of ik er wel mee zal beginnen wat jij allemaal hebt gedaan.Ik heb via Kies 2.3.5 erop en hij valt spontaan uit en start weer vanzelf op , na het ingeven van mijn pincode kan ik weer verder en zo een paar keer per dag .

een gouden raad , oplossing , wonder of wat dan ook aub ,,,,,,,,

aja voor dat ik het vergeet geluid valt soms ook uit en na het wissen van RAM komt hij terug ….

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 22:37

Mustafa, je vraag/probleem in meerdere topics zetten geeft je niet sneller een antwoord. Ik heb in een topic al op je vraag geantwoord dus ga ik dat hier niet herhalen.

@carol
Heel verhaal :-)
Jammer dat je zolang met die problemen gelopen hebt.
Ik begrijp dat je toestel nu weer enigszins werkt zoals het hoort?

Zodra ics komt voor de sgs2 zal hij in het custom rom circuit al eerder beschikbaar zijn.
Om jezelf een beeld te geven of het de moeite waard is om ook naar ics te updaten hou wat topics die erover gaan in de gaten dan. Je kunt ook altijd vragen hoe ics bevalt aan een ieder.

En mijn laatste advies, gaat er weer iets niet goed op je toestel… Meteen ff aan de bel trekken hier.
Er lang mee tobben is niet zo goed voor je humeur :-)
En er zijn genoeg mensen hier die weten waar ze het over hebben en die je van hoed advies kunnen voorzien.

Bewerkt (24 april 2013 13:45)

Samsung Galaxy S8+

eagle89

eagle89

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 22:49

Je verliest je garantie na mijn weten niet, je krijgt alleen een geel uitroeptekentje in beeld. Maar dit is met de oude bootloader en de zogenoemde jig te verwijderen.

Gerjannn

Gerjannn

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 11:34

Als je je telefoon root verlies je sowieso je softwarematige garantie, hardwarematig heb je nog wel garantie als ik me niet vergis. Maar aangezien je je telefoon haast niet meer kan ‘bricken’ als je deze geroot hebt is dat niet zo'n groot probleem.

XXX36

XXX36

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 20:13

Hee Mustafa, probeer eens het volgende Maak backup van je SGS2 typ * 2767 * 3855 # herhaal dit hierna nog 1 maal. Plaats een klein stukje plastic tussen foon en batterij en plaats een stukje platic bovenop je simkaart en houder zodat beide vaster zitten. Laad batteij op tot 100% en daarna de apps erop zetten en instellen. Ik hoop voor je dat je dan meer schik krijg met je telefoon. Na maanden klungelen is het bij mij nu toppie. Succes en laat het me weten.

AVS…..Je hebt gelijk maar dit forum staat bovenaan mijn favorieten lijst, helaas eigenlijk, maar alles wat ik nu hebt gedaan heb ik van dit forum. Maar ik val nu van de ene verbazing in de andere. Heb gistermidag rond 15.00uur mijn foon opgeladen, normaal gebruik( 28 min bellen, whatsappen, nieuws lezen zoals telegraaf, nu.nl, kranten, teletekst, email binnen halen, twitteren, dumpert filmpjes kijken, geen stijl, tweakers enz, o ja half uurtje pestenen het is nu donderdag 20.07 uur en de batterij staat nog op 78%heb ik nog nooit meegemaakt, echt niet. Het swypen is ook sneller,trouwens de hele foon is een stuk sneller. Van wat ik allemaal hebt gedaan heb ik van dit forum. Ik was een echt LEEK en heb heel veel geleerd van andere forum leden die er echt verstand van hebben. Ik heb de foon zoals ik hem wil hebben en inderdaad als er een update komt met ics wacht ik andere experts wel af wat hun bevindingen en ervaringen zijn. Ja sorry ik weet dit minder is maar ik heb geleerd. Ik hoop eigenlijk dat ik misschien iemand anders kan helpen maar als ze dit forum aflopen staat het probleem er vast bij. Gr Caroll

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 20:45

Ik ben blij te horen dat je toestel het super doet en je er helemaal happy mee bent
Je kan jezelf ook scharen tussen diegene die een prima batterij-duur hebben en door al het uitzoekwerk leer je idd je toestel ook beter kennen en herkennen wat een probleen kan inhouden.

Hartstikke goed, en we zien je advies en hulp ook graag tegemoet hier
Dat is wat dit forum groots maakt.

Samsung Galaxy S8+

Robert_Mertens

Robert_Mertens

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 09:34

Hee Mustafa, probeer eens het volgende Maak backup van je SGS2 typ * 2767 * 3855 # herhaal dit hierna nog 1 maal. Plaats een klein stukje plastic tussen foon en batterij en plaats een stukje platic bovenop je SIMkaart en houder zodat beide vaster zitten. Laad batteij op tot 100% en daarna de apps erop zetten en instellen. Ik hoop voor je dat je dan meer schik krijg met je telefoon. Na maanden klungelen is het bij mij nu toppie. Succes en laat het me weten.

Dit schreef XXX36.
Heb dit “advies” ook maar eens uitgevoerd. Deed dit 1x; plaatste wat dunne vulling, domweg wat papier en zowaar het werkt.
Ik ben geen intensieve doch een zeer regelmatig gebruiker. Mijn verbruik is met zeker 100% toegenomen.
Eerst moest ik om de 1 1/2 dag opnieuw laden, nu na de derde dag.
Ik heb er dus baat bij.
Bedankt XXX36 voor je verhaal.
Robert

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
XXX36

XXX36

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 18:42

Hee Robert, is al mijn frustaties toch ergens goed voor geweest. Tenminste 1 iemand kunnen helpen.
Bij mij is het swypen echt sneller geworden en ook de telefon is sneller. Het belangrijkste is inderdaad dat
de batterij nu veel langer meegaat en dat de foon niet meer uit zichzelf uitgaat. Ben nu een blij iemand met
een goed werkende SGS2. Vind alleen jammer dat Samsung Nederland ernstig in gebreke bleef en blijft.
Ik heb me toch maanden lopen ergen, niet normaal meer. Ben erg benieuwd of Mutafa ook geholpen is.

Bewerkt (24 april 2013 13:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren