Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Rutizle

Rutizle

  • Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 november 2011
  • 19:21

Heb een jaar lang sgs 1 gehad.. En nooit problemen gehad met verbinden met het wifi..
Nu heb sinds kort de sgs2, en ervaar ik problemen met de Wifi. Router is een sitecom wireless router 300N WL-342.
Wanneer ik mijn toestel opnieuw opstart kan ik de eerste 5 minuten probleemloos gebruik maken van het netwerk, daarna lukt het niet meer. Het toestel zegt dat ik gewoon verbonden ben met het netwerk en dat het signaal sterk is. Maar browsen, whatsapp facebook etc. Werkt allemaal niet meer.

Wie kan mij helpen?

Mijn toestel draait op 2.3.5 en gewoon stock.

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
Peter-036

Peter-036

  • Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • #2
  • 22 november 2011
  • 19:31

Dat lijkt er meer op dat je router een erg korte ‘lease time’ uitgeeft aan je telefoon, controleren en evt. wijzigen in de instellingen van je router.

Bewerkt (24 april 2013 13:44)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Rutizle

Rutizle

  • Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 november 2011
  • 21:35

Peter-036;240767
Dat lijkt er meer op dat je router een erg korte ‘lease time’ uitgeeft aan je telefoon, controleren en evt. wijzigen in de instellingen van je router.

Bedankt voor je reactie..

Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet controleren, en ik weet ook niet hoe ik de instellingen van de router moet wijzigen ..

Mvg,

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
jwhoutepen

jwhoutepen

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • #4
  • 22 november 2011
  • 22:04

Als je via je pc bij start het command cmd intypt, gevolgd door enter. In het volgende venster type je ‘ipconfig’. Het ip-adres wat staat vermeld achter standaard gateway is het ip-adres van je router.
Vervolgens kun je in een browser scherm gaan naar http://ipadresvanroute

Als je geluk hebt kom je zonder gebruikersnaam en wachtwoord in de configuratiepagina's van je router. Hier kun je zoeken naar DHCP instellingen.


Begin daar eens mee en kijk eens waar het schip strandt….

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
JohandeJong

JohandeJong

  • Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • #5
  • 23 november 2011
  • 10:07

Misschien het kanaal in je router even aanpassen?
Zie ook: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-plus/26542-uitvallende-wi-fi.html

Bewerkt (24 april 2013 13:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren