Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 28 oktober 2011
  • 23:09

@Maurice1970 : Deze beveiliging is enkel bedoeld tegen het ‘per ingeluk’ gebruik van een niet vergrendelde telefoon. Bijv in je jaszak. Niet te verwarren met de sim pin.

Sent from my GT-I9100

Bewerkt (28 oktober 2011 23:09)
TruusMaria

TruusMaria

• Lid sinds 03 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2014
  • 12:41

hallo allemaal! gisteren was ik dus aan t proberen om de samsung galaxy S2 aan de pc te verbinden en zag VPN, daar moest ik n pincode invullen, braaf gedaan, niks verbonden en nu ook nog een schermvergrendeling die ik elke keer moet doen om uit de stand-by te komen. hartstikke lastig, we gebruiken de telefoon ook voor Sonos, dus steeds voor harder, zachter of iets anders wéér die code; kortom ik wil er vanaf, van alles geprobeerd maar niks werkt…, naar fabrieksinstellingen is geen optie, ik heb de telefoon al 2 1/2 jaar en er staat hartstikke veel in!
Wie laat een lichtje voor me schijnen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5974
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 oktober 2014
  • 13:26

dat is een andere vraag dan waar deze discussie over gaat (code kwijt zijn). Kijk even hier, als je na het lezen er nog niet uit komt kun je daar je vragen stellen.

yolinde

yolinde

• Lid sinds 09 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 november 2014
  • 18:56

hallo ,

ik had gister mijn wachtwoord verandert en ik heb blijkbaar een typ fout gemaakt en ik kom niet meer op mijn mobiel en ik kan hem ook niet ressetten en na 5 keer zegt hij 30 seconden wachten maar ik kan geen gmail invoeren wat moet ik nu ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren