Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cyruzzz

Cyruzzz

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 20:32

Dag Android bezitters,

het probleem is opgelost! Het had dus te maken met mijn SD kaartje. Het was een Class 6 micro SDHC TF kaartje van Kingston met 32 gb. Maar deze “verkrachtte” alle bestanden.

Nu een Class 4 micro SDHC TF kaartje van Sandisk met 32 gb en alles gaat perfect! Hij is trouwens ook sneller dan die van Kingston (erg raar want die had een hogere class).

Conclusie:

Al je muziek met het programma mp3tag veranderen naar ID3v2.3 en je Android telefoon leest alles perfect!

Sterkte mochten er nog andere mensen zijn met een probleem in deze richting

Bewerkt (5 oktober 2011 20:32)
hapeetnl

hapeetnl

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2011
  • 06:35

Ik had dus hetzelfde probleem.
Blijkt nu dat mijn 32GB kaart maar 2,5GB kan opslaan, terwijl Windows wel aangeeft dat het kaartje 32GB is, en helemaal in orde.
Heb eens geprobeert via een kaartleze 5GB aan foto`s er op te zetten. Ook dan ging het goed tot zo`n 2,5GB, de rest was corrupt.
Wat is er volgens mij aan de hand: Heb dit kaartje op eBay gekocht in HongKong voor €14,–. Nu ontdek ik door zoeken op Google dat in China veel 2GB kaartjes geupgrade worden, dat wil zeggen dat ze bewerkt worden zodanig dat de computer het ziet als een 32 GB kaart, maar dat er in werkelijkheid niet meer dan zo`n 2GB op kan.

Bewerkt (21 oktober 2011 06:35)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 21 oktober 2011
  • 07:34

hapeetnl;229535
Ik had dus hetzelfde probleem.
Blijkt nu dat mijn 32GB kaart maar 2,5GB kan opslaan, terwijl Windows wel aangeeft dat het kaartje 32GB is, en helemaal in orde.
Heb eens geprobeert via een kaartleze 5GB aan foto`s er op te zetten. Ook dan ging het goed tot zo`n 2,5GB, de rest was corrupt.
Wat is er volgens mij aan de hand: Heb dit kaartje op eBay gekocht in HongKong voor €14,–. Nu ontdek ik door zoeken op Google dat in China veel 2GB kaartjes geupgrade worden, dat wil zeggen dat ze bewerkt worden zodanig dat de computer het ziet als een 32 GB kaart, maar dat er in werkelijkheid niet meer dan zo`n 2GB op kan.

Dat klopt hoor. Heb zelf ook zo'n kaartje gekocht. Zou een 16 GB kaartje zijn (gaf pc ook aan) maar in werkelijkheid was het maar 2 GB.

Bewerkt (21 oktober 2011 07:34)
joopdroid

joopdroid

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2011
  • 08:49

Het bestaan van de corrupte Chinese kaartjes was, dacht ik, algemeen bekent, gelukkig heb je er niet al te veel voor betaald.
Voor de tags en je mp3 kan je het ook met Mediafix van Gorgonloop proberen (in de market) Ik heb het zelf nog niet nodig gehad maar hoor er goede verhalen over.

Joop

Bewerkt (21 oktober 2011 08:49)
Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 05:29

Ik gebruik zelf voor het instellen van de tags van mijn Muziek: Free music manager, cd ripper, audio converter, mp3 analyzer, duplicate finder - Helium Music Manager
Je kan hiermee ook je muziek synchroniseren met je mobiel en makkelijk ook dingen overzetten naar andere formaten.
Je moet er eventjes mee experimenteren om erachter te komen hoe het werkt, maar het doet wel wat het moet doen

Goodluck

Bewerkt (22 oktober 2011 05:29)
hapeetnl

hapeetnl

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2011
  • 10:08

Het lag dus aan het SD-kaartje, gekocht via e-Bay in HongKong
Heb de verkoper het probleem gemeld, en heb het geld onmiddelijk terugbetaald gekregen.

Bewerkt (26 oktober 2011 10:08)
nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 01:27

Doet me denken aan deze foto's

Chinese Fake Hard Drive | Crack Two

Bewerkt (27 oktober 2011 01:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren