Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Androidqueen

Androidqueen

• Lid sinds 28 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 15:04

Hallo, ik ga even een (waarschijnlijk :rolleyesvrouwenvraag stellen. Ik heb een Samsung Galaxy S2. Ik kan op het toetsenbord geen zogenaamd verbindingsstreepje vinden, sterker nog het staat er gewoon niet op. Alleen een streepje laag. Wie o wie weet hoe ik dat streepje kan krijgen, dit dus: -, bv 06-12345678.

Bewerkt (29 september 2011 15:04)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 29 september 2011
  • 15:10

heb je links onder bij het toetse bord ?123 staan? want bij mij kun je het vinde nadat ik op “?123” heb getoest

Bewerkt (29 september 2011 15:10)
SteKel

SteKel

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 30 september 2011
  • 07:10

En dan de 2de rij van boven, 4de van links @ # % & * / - + ( )

Nu we het er toch over hebben, ik mis ook wat op het Samsung toetsenbord, nl. een komma in de hoofd layout. Het is wel erg onhandig om voor elke komma naar de layout te moeten waar ook dat verbindingsstreepje staat. Ook het lang indrukken van de punt, waarna je naar de komma kunt schuiven, vind ik te omslachtig voor een teken dat zoveel gebruikt wordt. Mis ik misschien wat in de instellingen, staat die komma echt niet op de hoofd layout, zoals de punt? Ik heb het in ieder geval nog niet kunnen ontdekken. Zelfs niet als je de knop voor de spraakinvoer weghaalt. In plaats van dat er nou een komma voor in de plaats verschijnt, wordt dan alleen de spatiebalk langer… :-(

Bewerkt (30 september 2011 07:10)
PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 09:01

SteKel;222190
En dan de 2de rij van boven, 4de van links @ # % & * / - + ( )

Nu we het er toch over hebben, ik mis ook wat op het Samsung toetsenbord, nl. een komma in de hoofd layout. Het is wel erg onhandig om voor elke komma naar de layout te moeten waar ook dat verbindingsstreepje staat. Ook het lang indrukken van de punt, waarna je naar de komma kunt schuiven, vind ik te omslachtig voor een teken dat zoveel gebruikt wordt. Mis ik misschien wat in de instellingen, staat die komma echt niet op de hoofd layout, zoals de punt? Ik heb het in ieder geval nog niet kunnen ontdekken. Zelfs niet als je de knop voor de spraakinvoer weghaalt. In plaats van dat er nou een komma voor in de plaats verschijnt, wordt dan alleen de spatiebalk langer… :-(

Je kunt de . ingedrukt houden en dan zie je
, ? ! ' e.d.

Vind ik ook erg onhandig

Bewerkt (1 oktober 2011 09:01)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 1 oktober 2011
  • 09:42

Of een vervangend keyboard installeren. Genoeg varianten in de market. Gebruik zelf better keyboard, werkt goed, en geheel naar smaak aan te passen.

getapatalked

Bewerkt (1 oktober 2011 09:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren