Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 14 oktober 2011
  • 11:19

hansb57;227054
Ik up hem 1 x, ik kan mij niet voorstellen dat andere gebruikers hier geen last van hebben en/of een oplossing weten.

Net ff geprobeerd. Een aantal icoontjes op andere plekken gezet zodat ik in principe een andere (eigen) volgorde heb. Een reboot gedaan, icoontjes staan er nog… een cache clear gedaan, icoontje staan er nog.

Dus ik denk dat dit het meest aannemelijke is:

Newdroid;221277
Volgens mij is het zo als je niet de originele launcher gebruikt en je cleared het cache etc. Dat die launcher settings dan ook weg zijn?

Mijn toestel is helemaal origineel.

Bewerkt (14 oktober 2011 11:19)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

hansb57

hansb57

• Lid sinds 13 oktober 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 07:36

Naar aanleiding van jullie opmerkingen ben ik verder gaan kijken. Gebruik de originele loader, met cache instellingen niets mis.
Ik heb 4 schermen met apps. 1 met navigatie apps, 1 met foto/video en audio apps. 1 met overige en de 4e met alles mbt Internet en e-mail. Het lijkt er nu op dat bepaalde apps zich beter thuis voelen op 1 van de 4 schermen. Nadat ik alles gesorteerd had en opnieuw opgestart had stond het dus weer door de war. Vervolgens ben ik mijn sortering gaan aanpassen naar het scherm waarheen bepaalde apps verplaats werden. Dus als de Internet apps nu tussen de navigatie apps geplaats werden heb ik van dat scherm mijn internet apps scherm gemaakt enz… Nu, dat lijkt voor mij te helpen.

Bewerkt (15 oktober 2011 07:36)
Remi

Remi

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 149
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 08:55

Gebruik de applicatie “appzorter”, daarmee heb ik nooit zulke problemen gehad.

Bewerkt (15 oktober 2011 08:55)
haggman

haggman

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 11:50

Nou ik heb er ook last van. Ik erger mij er groen en geel aan. Ik heb al een paar keer gezocht op internet, maar toen niets gevonden. Nu dus wel deze discussie.
Ik snap er ook niets van dat niet meer mensen zich er aan storen of een oplossing hebben gevonden. Ik ben met mappen gaan werken, maar dat helpt maar beperkt.
Sommige icoontjes haalt hij zelfs heel eigenwijs weer uit de mappen na een reboot! Ik had mijn icoontjes echt op een voor mij hele overzichtelijke manier gerangschikt. Nu kan ik dat elke keer opnieuw doen. Kan nou niet echt zeggen dat ik dat voor mijn lol doe.
Hopelijk verhelpt Android 4.0 dit probleem

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 26 december 2011
  • 14:10

haggman;251839
Nou ik heb er ook last van. Ik erger mij er groen en geel aan. Ik heb al een paar keer gezocht op internet, maar toen niets gevonden. Nu dus wel deze discussie.
Ik snap er ook niets van dat niet meer mensen zich er aan storen of een oplossing hebben gevonden. Ik ben met mappen gaan werken, maar dat helpt maar beperkt.
Sommige icoontjes haalt hij zelfs heel eigenwijs weer uit de mappen na een reboot! Ik had mijn icoontjes echt op een voor mij hele overzichtelijke manier gerangschikt. Nu kan ik dat elke keer opnieuw doen. Kan nou niet echt zeggen dat ik dat voor mijn lol doe.
Hopelijk verhelpt Android 4.0 dit probleem

De reden waarom meer mensen zich hier niet melden met dit probleem is omdat blijkbaar bijna niemand hier last van heeft. Zie een paar berichten terug, ik heb het geprobeerd en ik heb nergens last van. Zelfde verhaal met de spontane reboots van mensen die geupdate hebben naar 2.3.6. Niet iedereen heeft er last van en sommigen hebben verschillende work-arounds gevonden en andere niet.

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren