Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 27 september 2011
  • 12:07

Je sms berichten zijn geen emailberichten die je oneindig op een server kunt laten staan tot je ze een keer ophaald.
Check ff met je provider hoelang ze die sms berichten herzenden…dan weet je gelijk hoe het zit.

Bewerkt (27 september 2011 12:07)

Samsung Galaxy S8+

pd3ed

pd3ed

• Lid sinds 12 april 2011
  • Berichten 162
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 14:54

Ok, ik zal nogmaals mijn vraag proberen duidelijk te maken.

“Meer mensen met deze ervaringen?”

Daarmee bedoel ik of er meer mensen zijn die tijdens vliegtuigmodes sms berichten zijn mis gelopen.
Ik vraag niet naar een app die een andere oplossing kan bieden of info over hoe providers met sms data omgaan.
Ik neem aan gezien er niemand met de zelfde ervaring heeft gereageerd dat dit dus niet het geval is.

Begrijp me niet verkeerd.
Met alle respect naar diegene die me proberen te helpen.
Maar meer dan dat vroeg ik niet.

Bewerkt (28 september 2011 14:54)
Sample88

Sample88

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 10:49

pd3ed;221737
Ok, ik zal nogmaals mijn vraag proberen duidelijk te maken.

“Meer mensen met deze ervaringen?”

Daarmee bedoel ik of er meer mensen zijn die tijdens vliegtuigmodes sms berichten zijn mis gelopen.
Ik vraag niet naar een app die een andere oplossing kan bieden of info over hoe providers met sms data omgaan.
Ik neem aan gezien er niemand met de zelfde ervaring heeft gereageerd dat dit dus niet het geval is.

Begrijp me niet verkeerd.
Met alle respect naar diegene die me proberen te helpen.
Maar meer dan dat vroeg ik niet.

Benieuwd wat je daar mee wilt.. Als iemand alleen maar dezelfde ervaring heeft maar geen oplossing? Ik neem aan dat je naar een oplossing zoekt?

Bewerkt (29 september 2011 10:49)
pd3ed

pd3ed

• Lid sinds 12 april 2011
  • Berichten 162
  • Reputatie 0
  • 30 september 2011
  • 08:45

Een alternatief kan ik zelf ook verzinnen door bijvoorbeeld mijn telefoon aan te laten staan en het volume op nul te laten zetten door die night-time app.
Maar ik heb ooit gelezen dat het niet gezond is en de slaap niet bevordert om naast een gsm te slapen die zo nu en dan een signaal uit zend om zijn baken naar de centrale te sturen zodat het toestel als aanwezig wordt geregistreerd.
De frequentie waarmee dat baken verstuurd wordt is goed te horen als je het toestel naast bijvoorbeeld voorversterkte pc speakers legt.
Vandaar dat ik het toestel liever op vliegtuig modes laat staan snachts.
Ik schakel hem liever niet handmatig uit omdat ik het toestel dan ongetwijfeld vergeet om op tijd weer aan te zetten.
En ik gebruik het toestel als wekker.

Ik suggereer dat het toestel zich niet af meld bij de centrale bij inschakelen van vliegtuigmodes zoals het toestel zich afmeld bij uitschakelen.
Misschien dat dat de rede is waarom de sms berichten worden mis gelopen.
Maar dan nog zou dat vreemd zijn omdat de centrale al uren geen baken heeft ontvangen van mijn toestel.

Dus vroeg ik me af of er meer mensen zijn die dat is opgevallen tijdens vliegtuigmodes.
Om te lokaliseren waar het probleem wordt veroorzaakt.
Misschien de sms centrale waar mijn werkgever gebruik van maakt?
Misschien mijn provider?
Of misschien het toestel zelf.

Bewerkt (30 september 2011 08:45)
TimvdSluis

TimvdSluis

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 154
  • Reputatie 0
  • 30 september 2011
  • 10:39

Zolang je je toestel niet bovenop je hoofd of onder je kussen legt, hebben deze telefoonsignalen amper effect. Ik slaap al een jaar of 8 naast mijn telefoon, deze ligt ongeveer 1 meter van mij af (iets lager en op de grond) en ik slaap als een os.

Bewerkt (30 september 2011 10:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren