Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wouteren1

Wouteren1

• Lid sinds 14 augustus 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 september 2011
  • 12:58

Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af of dit een normaal batterijverbruik is? Vooral de balk opladen lijkt me niet te kloppen in combinatie met de grafiek? Het rare is dat de opladen-balk volgens mij niet klopt. De telefoon heeft sinds gisterochtend tot nu (dus tussen de eerste groene balk en het laatste stukje) helemaal niet meer in de oplader gezeten. duidt dit op een probleem met de batterij of de oplader?

29002901

Alvast bedankt,

Wouter

EDIT: Als de telefoon uit staat is er een soort batterijmelding met een uitroeptekentje en een gele driehoek oid.

na een kleine test bleek dat de telefoon met een andere batterij (van een andere sgs2) hetzelfde probleem aangaf. Het probleem ligt dus niet in de batterij? aangezien de telefoon vorige maand gekocht is lijkt me het beste ermee terug te gaan?

Bewerkt (5 september 2011 12:58)
smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 6 september 2011
  • 00:28

ik hoorde dat het met de 2.3.4 opgelost moet zijn.

Bewerkt (6 september 2011 00:28)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 6 september 2011
  • 10:29

Dat klopt. Maar dit is wel zeer extreem.

Bewerkt (6 september 2011 10:29)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reinier1977

Reinier1977

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 17 september 2011
  • 14:12

Hallo Iedereen,

Samsung i9100 Galaxy S 2 android gingerbread 2.3.3.

Ik heb een vraag aan jullie. Als ik mijn Samsung i9100 Galaxy S 2android gingerbread 2.3.3. van de lader afhaalt, dan krijg ik steeds een melding Sluit aan op een stopcontact om het apparaat op te laden en ongebruikte applicaties af in taakbeheer. Als u het apparaat blijft gebruiken, verloopt het opladen mogen niet efficient. En als ik de oplader in mijn Samsung i9100 Galaxy S doet dan krijg ik een melding sluit ongebruikte toepassingen af in taakbeheer. Als u apparaatblijft gebruiken verloopt het opladen mogelijk niet efficient. Als ik die melding krijgt dan druk ik op batterij gebruik en dan zie ik niets vreemds en als ik naar taakbeheer gaat is alle applicaties afgesloten en als ik naar instellingen gaat en dan naar applicatie waar ik moet ik dan op drukken om te zorgen dat ik die melding niet meer krijgt.

Alvast bedankt van jullie antwoord op mijn vraag.

MVG Reinier1977

Bewerkt (17 september 2011 14:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren