Naar content
Nieuwste apps
  • Quiet for Gmail

  • Chestnote

  • Paper Planes

  • Omapost

  • Snapkeys Keyboard Package

Nieuwste games
  • Fired Up

  • Radar Warfare

  • Zombie Derby 2

  • Frost

  • PetWorld: WildLife Africa

Nieuwste smartphones
  • Huawei Y6II Compact

  • ZTE Axon 7

  • Motorola Moto Z Play

  • Sony Xperia XZ

  • Sony Xperia X Compact

Nieuwste tablets
  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

  • ASUS ZenPad 10

k3vin-88

k3vin-88

  • Lid sinds 27 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 27-08-2011
  • 21:39

Hallo,

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S2 helemaal nieuw gekocht bij een dame thuis.
Zij kreeg de telefoon bij een verlenging van een abbo bij KPN/Hi…erbij.
Normaal zijn deze telefoons standaard simlockvrij ivm dat het toestel aangekocht is bij Phonehouse en ik hun gebeld heb voor te vragen of deze telefoon simlock vrij is, kreeg ik duidelijk een ja..
Nou vervolgens heb ik het volgende probleem.
Wanneer ik mn telefoon wil opstarten met mijn T-mobile sim die ik eerst in mn oude Iphone 3 had. geeft hij rechtsboven een Simkaart weer en geeft hij de melding Mobiel Netwerk niet beschikbaar.
Dit doet hij zowel bij mijn Sim als bij een van mijn Maten..die ik ook T-mobile gebruikt.
Enkel wanneer ik de Simkaart van mn vriendin gebruikt: Vodafone, dan werkt ie gewoon.
Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen en waar ligt het aan.
Hoop echt tot iemand mij kan helpen.

Android versie : 2.3.3
Baseband : I9100XXKE7
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKDD-CL161513root@DELL103#2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWKF3

Bewerkt (27-08-2011 21:39)
MOMS

MOMS

  • Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • #2
  • 27-08-2011
  • 23:40

Kan het zijn dat jou sim, een iphone abbo heeft? Dat zou dan denk het problemen kunnen verklaren..

Bewerkt (27-08-2011 23:40)
bruinebeer33

bruinebeer33

  • Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 04-09-2011
  • 20:16

Ik heb hetzelfde probleem met een Galaxy S Plus. En inderdaad ik heb ook een iphone abbo. ik denk dat het daaraan te wijten is.
Op naar de T-mobilestore!

Bewerkt (04-09-2011 20:16)
PieterBG

PieterBG

  • Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • #4
  • 04-09-2011
  • 20:46

Ik heb ook een i-abonnement, en heb nooit ergens last van (gehad).
kun je ook niet internetten?
Misschien moet je wel een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, omdat deze niet goed werkt.

ik zou gewoon even contact opnemen met T-Mobile. Je kunt het altijd eerst proberen via twitter!

PieterBG

Bewerkt (04-09-2011 20:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren