Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Daan_SGSII

Daan_SGSII

• Lid sinds 27 augustus 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 20:56

Hallo allemaal,

Sinds een maand of twee ben ik een tevreden SGS-II gebruiker. Ik heb echter een probleempje waarmee ik al vanaf begin af aan mee zit. Ik hoop dat een van jullie hier ervaring mee heeft…

Wanneer ik emails met een bijlage ontvang (gebruik Hotmail als emailaccount) probeer ik deze direct te openen vanuit mijn mailbox. Hierbij krijg ik echter iedere keer de melding ‘Deze bijlage kan niet worden weergegeven’. Deze melding krijg ik ongeacht het het type bijlage (.docx, .xlsx, .pdf, .doc.,.xls etc.). Enig optie is dus bijlage op te slaan in map attachments en van daaruit te openen.

Nu heb ik bij een andere SGS-II gebruiker gezien dat dergelijke bestanden wel gewoon direct vanuit de mailbox kunnen worden geopend. Zijn accountinstelling waren gelijk aan die van mij.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Daan

Bewerkt (27 augustus 2011 20:56)
PeterK1990

PeterK1990

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 350
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 23:44

Kan je m downloaden en dan openen via Polaris?

Oh ik had je bericht niet helemaal gelezen maar zag dus dat je hem wel kan openen als je m opslaat

Bewerkt (27 augustus 2011 23:44)
Rianski

Rianski

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 15:57

Ik had precies hetzelfde probleem. Als ik berichten wou doorsturen, kwam alleen de nieuwe tekst in beeld, maar niet het originele bericht. En bijlages kon ik uberhaupt niet openen.

Ik heb een Galaxy S2 en vond op internet een hele duidelijke site met oplossing. Dus je account verwijderen en dan een nieuwe aanmaken, maar dan handmatig instellen. Zie: Hotmail en Live mail via POP3 op je mobiel - Update 2 | McCune.nl

Succes!

Bewerkt (11 september 2011 15:57)
Daan_SGSII

Daan_SGSII

• Lid sinds 27 augustus 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 15:23

Hoi Rianski,

Dank je wel voor je bericht. Het probleem met het niet kunnen openen van de bijlagen is hierdoor opgelost.
Echter bij het handmatig instellen van Hotmail zoals beschreven in de link merk ik de volgende veranderingen t.o.v. account automatisch aanmaken:
- er vindt geen automatische synchronisatie plaats met (webversie) van Hotmail. Gelezen berichten op de telefoon worden niet als gelezen gemarkeerd in Hotmail zelf;
- er kan geen gebruik meer worden gemaakt van push mail. Synchronisatie kan plaatsvinden om (minimaal) de 5 minuten.

Het laatste vind ik niet zo erg belangrijk, het eerste punt echter wel. Komt jou dit ook bekend voor?

Alvast bedankt voor je reactie!

Bewerkt (12 september 2011 15:23)
Rianski

Rianski

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 september 2011
  • 09:06

Hallo Daan,

Ik had het ook al opgemerkt. Niet heel handig. Dus ben weer aan het zoeken geslagen. Zie: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/7233-galaxy-s-met-hotmail-4.html#post54642
Dus geen Pop3 maar exchange kiezen bij handmatige instelling.
Kost allemaal wat zoekwerk, maar hopelijk heb je dan uiteindelijk ook wat.

Groetjes!

Bewerkt (14 september 2011 09:06)
ValérieV

ValérieV

• Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 13:49

Hallo,

Ik heb dit probleem ook op een Acer Liquid Z4.

Ik heb mijn account al verwijderd en opnieuw ingesteld, maar ik krijg nog steeds de melding dat de bijlage niet kan worden gedownload.
De app kan ik niet verwijderen, die zit blijkbaar standaard op mijn telefoon.

De link die als oplossing werd gegeven is momenteel niet meer werkzaam.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt alvast voor jullie feedback!

Groetjes,

Valérie

PS: Wat smartphones betreft heb ik geen verregaande technische kennis. Indien mogelijk zo duidelijk mogelijk uitleggen aan deze leek aub :-)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren