Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • OnePlus Nord N100

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

stijnvanmerm

stijnvanmerm

  • Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 23 augustus 2011
  • 17:23

Hallo allemaal,

Ik heb de Galaxy S 2 sinds vanmiddag en heb nu al een probleem.
Als ik het toestel op wil laden doet hij dat niet.

Het enige wat ik te zien krijg in een gele driehoek met een uitroepteken erin en een thermometertje.

2829

Weet iemand wat voor een probleem dit is en en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Bewerkt (23 augustus 2011 17:23)
BlackCurry

BlackCurry

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #2
  • 23 augustus 2011
  • 17:47

Denk dat de accu kapot is, zal als ik jou was contact opnemen met je leverancier.

Bewerkt (23 augustus 2011 17:47)
Xeno

Xeno

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • #3
  • 23 augustus 2011
  • 17:49

Mss is je accu overhit? Daarvoor kan het thermometertje staan.

Bewerkt (23 augustus 2011 17:49)
PieterBG

PieterBG

  • Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • #4
  • 23 augustus 2011
  • 17:50

De batterij is of te heet of moet worden vervangen vanwege beschadiging. Je kunt het beste even contact opnemen met een Samsung Nederland:
Internet http://bit.ly/oQrP7K
Telefoon 09002020088
Email http://bit.ly/pFdvLS
Twitter http://bit.ly/reKrQf

Veel succes

Bewerkt (23 augustus 2011 17:50)
PieterBG

PieterBG

  • Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • #5
  • 23 augustus 2011
  • 17:53

Zo te zien heb ik er wat te lang over gedaan om het bericht te makrn en zijn een paar mensen me te snel af geweest (zoals wel vaker helaas)

Veel succes met het oplossen van je probleem.

PS zette jou SGSII zichzelf ook wel eens uit en herstarte daarna soms ook?

Bewerkt (23 augustus 2011 17:53)
stijnvanmerm

stijnvanmerm

  • Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 23 augustus 2011
  • 17:59

Bedankt allemaal!

Ik zal zeker contact opnemen. Raar dat dit meteen al is, ik heb hem nog geen 5 uur binnen.

En nee, hij sluit zichzelf niet af en herstart ook niet ineens uit zichzelf.

Bewerkt (23 augustus 2011 17:59)
Kurrie

Kurrie

  • Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #7
  • 23 augustus 2011
  • 22:06

Ik heb nml hetzelfde probleem. Als je hem achter de lader gooit, start hij wel weer op. Als ik hem uitschakel, dan gaat hij vanzelf weer aan???? Snap er niets van. Soms als hij aan staat piept hij continue en is hij steeds bezig met de mediascanner.Heb Samsung gebeld en die zeiden dat het probleem deze week vaker gemeld was. Ik moest aan het einde van de week weer bellen, want ze waren nu aan het kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn…Wel irritant. Heb niet het idee dat het toestel of de accu warm zijn of zijn geweest.

Bewerkt (23 augustus 2011 22:06)
baver

baver

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #8
  • 4 november 2011
  • 13:37

Hoi Kurrie,

Ben je er al achter wat het prbleem is/was. Ik heb er nl. ook last van en wil er vanaf!

Bewerkt (4 november 2011 13:37)
Verwijderd_Account_29413

Verwijderd_Account_29413

  • Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • #9
  • 4 november 2011
  • 15:08

Hallo allemaal, ik heb ook hetzelfde probleem, echt heel irritant, ook met de mediascanner en batterij probleem met thermometertje… Zie post (aantal batterij problemen…)

Hoop dat er duidelijkheid hierover komt.. heb al factory reset en andere roms enz allemaal al geprobeerd maar helpt niet…

Bewerkt (4 november 2011 15:08)
munkel

munkel

  • Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • #10
  • 4 november 2011
  • 21:02

Is je telefoon minder dan 14 dagen oud, kan je hem direct in de winkel omruilen voor een werkend exemplaarje heb recht op een goed product, daar betaal je ook voor.

Heb je hem via internet, neem dan contact op met Samsung of ga langs een service point ( the phone house oid. ) en probeer daar je garantie dan te claimen.

Het is natuurlijk uit den boze als je een nieuwe telefoon 5 uur in bezit heb en hij is al stuk.

Ik adviseer je wel weer een S2 te nemen, soms zit er gewoon een maandagmorgen product tussen…

Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad gelukkig, en echt het is een superfijn toestel!
Ik wens je succes met het ruilen er van, en hoop dat je er veel plezier van zult hebben.

Bewerkt (4 november 2011 21:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren