Naar content
Trending apps
  • Google Meet

  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

  • Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

SanderB

SanderB

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 augustus 2011
  • 09:50

Hi,

Ik heb het probleem dat de melding batterij 100% vol blijft staan.
Later merkte ik dat het verbindingsscherm ook blijft staan na het aankoppelen aan pc en toch de stekker eruit haalt.

Als ik het toestel uitzet komt het batterij symbool met daarbij een waarschuwingsdriehoek met thermometertje.

Uitzetten, batterij eruit halen helpt allemaal niet.
In de mini-usb-ingang kan ik niets geks ontdekken en heb verschillende kabeltjes gebruikt.

Nu doet ie zelfs net of ik steeds het stekkertje erin en eruit haal met bijbehorend geluidje en scherm wisselen.


Suggesties?

Hoe geef je dat ding een harde reset?

Bewerkt (22 augustus 2011 09:50)
reinierkramer

reinierkramer

  • Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • #2
  • 22 augustus 2011
  • 14:53

Voor een hard reset ga naar instellingen en dan over telefoon en daar kun je als het goed is een hard reset doen zo is het teminste bijn mij en kijk anders even bij privace

Bewerkt (22 augustus 2011 14:53)
reinierkramer

reinierkramer

  • Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 augustus 2011
  • 14:54

Voor een hard reset ga naar instellingen en dan over telefoon en daar kun je als het goed is een factory reset doen zo is het teminste bijn mij en kijk anders even bij privace 

Bewerkt (22 augustus 2011 14:54)
Dutchlimits

Dutchlimits

  • Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • #4
  • 22 augustus 2011
  • 15:55

Home -> Druk op menu -> Instellingen -> Privacy -> Standaardgegevens herstellen.

Als dit niet werkt, heb je de laatste firmware?

Bewerkt (22 augustus 2011 15:55)
SanderB

SanderB

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • #5
  • 22 augustus 2011
  • 20:58

Ik zal eens kijken.
Laatste firmware heb ik iig.

Bewerkt (22 augustus 2011 20:58)
lodder

lodder

  • Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #6
  • 24 augustus 2011
  • 08:31

Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn sgs2 en na een paar dagen kon ik het toestel niet meer opladen.

Heb hem binnen gedaan onder garantie.

Bewerkt (24 augustus 2011 08:31)
SanderB

SanderB

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • #7
  • 24 augustus 2011
  • 09:01

Batterij gaat ook sneller leeg.

Bewerkt (24 augustus 2011 09:01)
Reinier1977

Reinier1977

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • #8
  • 17 september 2011
  • 19:44

Hallo Iedereen,

Bij geeft de SGS 2 niet aan dat de stekker er nog in zit, maar dat is goed, maar ik heb een andere vraag.

Samsung i9100 Galaxy S 2 android gingerbread 2.3.3.

Ik heb een vraag aan jullie. Als ik mijn Samsung i9100 Galaxy S 2android gingerbread 2.3.3. van de lader afhaalt, dan krijg ik steeds een melding Sluit aan op een stopcontact om het apparaat op te laden en ongebruikte applicaties af in taakbeheer. Als u het apparaat blijft gebruiken, verloopt het opladen mogen niet efficient. En als ik de oplader in mijn Samsung i9100 Galaxy S doet dan krijg ik een melding sluit ongebruikte toepassingen af in taakbeheer. Als u apparaatblijft gebruiken verloopt het opladen mogelijk niet efficient. Als ik die melding krijgt dan druk ik op batterij gebruik en dan zie ik niets vreemds en als ik naar taakbeheer gaat is alle applicaties afgesloten en als ik naar instellingen gaat en dan naar applicatie waar ik moet ik dan op drukken om te zorgen dat ik die melding niet meer krijgt.

Alvast bedankt van jullie antwoord op mijn vraag.

MVG Reinier1977

Bewerkt (17 september 2011 19:44)
24matt

24matt

  • Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • #9
  • 18 september 2011
  • 07:50

@renier1977

Een beetje overdreven om de vraag 3 keer te stellen maar dan in een andere threads :

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/23167-batterij-verbruik.html

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/23352-bij-batterijverbruik-2-keer-android-systeem.html

Wacht gewoon af op een van de mensen hier die je graag willen helpen.

mvg

Bewerkt (18 september 2011 07:50)
MerelMilou

MerelMilou

  • Lid sinds 22 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 22 november 2012
  • 14:11

Ik heb hetzelfde probleem gehad. In eerste instantie werd de batterij erg heet, daarna gaf hij ook aan constant in de oplader te zitten. Na onophoudelijk trillen en heet worden, is de telefoon opgehouden met opladen. Ik heb hem, omdat ik nog garantie had, ter reparatie aangeboden via T-Mobile, maar hun malafide reparatiebedrijf Dynafix zegt dat ik de telefoon heb laten vallen en 205 euro moet betalen, want het valt buiten de garantie. Ik heb mijn Samsung helemaal niet laten vallen. Gelukkig zie ik nu dat meer mensen hetzelfde probleem hebben en zal er werk van maken.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren