Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nimc

nimc

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 00:21

Degene die er voorzichtig mee zijn krijgen dus blijkbaar pech.Gooien met de smartphones? Lol

Bewerkt (14 oktober 2011 00:21)
jjjGroot

jjjGroot

• Lid sinds 28 maart 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2012
  • 13:49

Hoi allemaal, ik wil er aan toevoegen, dat ik hier ook een Gs2 heb, die i.v.m. test een paar dagen door mij gebruikt is daarna oplaad problemen kreeg en bij reparartie vochtschade bleek te hebben. Waar dat vocht vandaan komt, geen idee.

Bewerkt (24 april 2013 14:04)
nimc

nimc

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2012
  • 16:12

de telefoons zijn schijnbaar gevoelig voor het vocht wat al in de lucht zit.
of er is gewoon een fabrieksfout geweest en dat de consument daar nu onder lijd.
heel erg vreemd en heeeeel erg slordig van samsung

Sequoiya

Sequoiya

• Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2012
  • 12:59

voeg mij toe idd bij Bengalus en Mastersound….. rechtsbijstand inschakelen.
Je kan aantonen doormidden van een secondopinie dat het “niet” door waterschade komt.
Niet geschoten is misgeschoten en uiteraard als je rechtsbijstand hebt :confused:

Bastijn

Bastijn

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2012
  • 19:03

Hallo… Ik heb precies hetzelfde probleem gehad… moest het betalen, maar daar was ik het niet mee eens.. Vervolgens een klachtenbrief geschreven naar belcompany en zij hebben het uiteindelijk vergoed. Echt dikke onzin die vochtschade. Op het volgende mag je je baseren… (het is tegenwoordig niet dat jij hoeft aan te tonen dat je je telefoon normaal gebruikt hebt maar zij moeten bewijs hebben dat jij het niet normaal hebt gebruikt)…

Na enig zoekwerk op internet heb ik begrepen dat men met behulp van deze reden als klant al snel afgescheept wordt om onder de garantie uit te komen. Daarom beroep ik me in principe op de volgende redenering.

Als consument mag u ervan uit gaan dat als een gebrek/storing etc zich voordoet binnen de eerste 6 maanden na aankoop dit gebrek reeds bestond. Het is dan aan de verkoper om te bewijzen dat u dit gebrek heeft veroorzaakt. De kreet vochtschade is hier niet voldoende. Ze moeten hhoi…et bij wijze van spreken op video hebben vastgelegd dat u de schade veroorzaakt heeft.
Bovenstaande staat beschreven in Wet BW 7 art 18 lid 2.

Succes ermee! hoor graag hoe het is afgelopen…!

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
Gerard01

Gerard01

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 12:44

Mijn Samsung Galaxy S2 herkende van de ene dag op de andere de lader niet meer.
Hij was nog onder garantie en ik bracht hem binnen bij de zaak waar ik hem kocht. Zij stuurden de gsm naar een door Samsung erkende dealer “DIL” te Luxemburg. Na 2 weken kwam het toestel onhersteld terug. Reden : vochtschade. Een foto van het vochtprobleem was bijgevoegd.
Zelf heb ik altijd als hersteller gewerkt (pc en toebehoren) en ik schroefde het toestel open om zelf eens na te zien.
1. Nergens was er ook maar enige vochtschade of vochtsporen te zien.
2. De bijgevoegde foto was nog niet eens een foto van mijn toestel. De Galaxy heeft een groene print, en de foto toonde een toestel met blauwe print. De componenten op de foto kwamen ook niet eens voor in de Galaxy S2.
Natuurlijk ging ik hiermee terug naar die winkel. Zij zagen het “bedrog”, sloten dit even kort met Samsung benelux, en stuurden het toestel naar de andere Samsung hersteldienst (Dyna fix).
Ik ben benieuwd naar het vervolg…… nog 2 weken geduld.

Gerard01

Gerard01

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 14:47

Nog even aan bovenstaande post toevoegen dat ik net zelf klacht heb ingediend bij Samsung en er ook onderstaande foto heb bijgedaan.
Dit is de foto die ik kreeg van DIL hersteldienst.
Schande dat men als consument op die manier bij de neus genomen kan worden, en dat de goede naam van een merk door zulke firmas om zeep gaat.

Nu eens afwachten wat Samsung zegt… niet geschoten is altijd ernaast.

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren