Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mozilla

Mozilla

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 12:57

:cry: Hallo mede forumleden,
Ik heb een raar probleempje,mijn vrouw en ik hebben beide een Samsung Galaxy S2.
De SGS van mij werkt prima,maar die van mijn vrouw wil maar niet via mijn router met wifi
verbinden(Linksys wrt 320N)
Als ik op mijn toestel wifi aanzet heb ik in no time verbinding met mijn router/netwerk.
De SGS van mijn vrouw blijft maar scannen en probeerd te verbinden met het juiste netwerk,
maar zodra de verbinding er is(??)geeft hij de melding verbinding verbroken en gaat hij weer scannen.
Hij geeft ook aan dat het netwerk herinnerd is en beveilgd met wpa e.d.
De router al diversen malen gereset,maar niets wil helpen.
Als ik bij vrienden thuis op de router wil gaat dat zonder problemen,maar hier thuis wil het maar niet lukken.
De instellingen op beide toestellen zijn precies het zelfde,kortom ik snap er de ballen van:eek:
Hopelijk heeft er iemand een oplossing of tips??

PS: Zijn er nog meer SGS2 gebruikers met het zelfde probleem???

Bewerkt (24 juli 2011 12:57)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 juli 2011
  • 13:33

Ik denk dat je in het wachtwoord een tekentje verkeerd getoetst hebt. Laat de SGS van je vrouw het toegangspunt vergeten en dan opnieuw proberen en goed opletten dat je het wachtwoord goed invoert.

Bewerkt (24 juli 2011 13:33)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Mozilla

Mozilla

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 19:38

Heb ik al xxx maal gedaan ,sgs gaat scannen en verbreekt vervogens de verbinding.Heb nu de router gereset en een nieuw netwerk op gezet met een nieuwe naam en een heel simpel wachtwoord en nog steeds hetzelfde probleem.
Mijn sgs doet het prima op het nieuwe netwerk???
Snap er de ballen van

Bewerkt (25 juli 2011 19:38)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 juli 2011
  • 19:48

Ik begrijp dat er het probleem er nog steeds is? Echt vaag dit. Misschien even contact opnemen met Samsung hierover want dit is wel heel duidelijk dat er iets mis is wat zich niet 123 laat oplossen.
Misschien dat een ander lid een helder idee heeft. Even afwachten.

Bewerkt (25 juli 2011 19:48)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

munkel

munkel

• Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 19:48

Hard reset de S2 van je vrouw, bij instellingen -> Privacy -> fabrieksinstellingen herstellenprobeer het daarna nog eens

Bewerkt (25 juli 2011 19:48)
saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 20:24

Ja een hard reset zou moeten helpen. Kijk ook even of de OS up to date is. Ik heb het probleem ook af en toe. Verbinding blijft haken op obtaining ip adress.
Ik flash dan m'n os opnieuw en dan geen problemen meer. Maar in jou geval zou ik starten met een hard reset.

Bewerkt (25 juli 2011 20:24)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 19:41

Dit is een samsung kwaaltje, er zijn meerdere mensen met dit probleem die ik ken (3 verschillende modellen samsung telefoons). Mijn telefoon heeft er ook een keer last van gehad, heb toen alles opnieuw geïnstalleerd en het was verholpen. Een hardware fout is ook mogelijk maar ik vermoed een software fout, zoals al vernoemd, doe een hard reset en als dit niet werkt, de telefoon opsturen. Het ligt niet aan je netwerk!

Bewerkt (26 juli 2011 19:41)
Mozilla

Mozilla

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 10:09

Werktnog steeds niet,kon op een gegeven moment ook geen contact meer maken via Kies.
Toestel werd niet herkend,zelfs niet door pc of labtop.
Nu is er door the Phonehouse de laatste nieuwe firmware op gezet en het werkt nog niet,alleen gaat de accu nu een stuk langer mee,en wordt het toestel niet meer warm.Maar nog steeds geeeeeen wifi, Help!!!!

Bewerkt (5 november 2011 10:09)
Yagoozy

Yagoozy

• Lid sinds 02 april 2010
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 10:56

Probeer eens een wifi verbinding bij iemand anders, buren of vrienden?

Bewerkt (5 november 2011 10:56)
gabriel1949

gabriel1949

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 12:14

Doe de werkende eens uit en dan die van uw vrouw opnieuw starten en laten zoeken naar WiFi

Ja dit klinkt vreemd maar soms kan het liggen aan dezelfde wachtwoorden voor 2 gelijke apparaten.

Succes

Bewerkt (5 november 2011 12:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren