Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

archipel

archipel

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 14:02

Hallo, als ik het programma ‘Kies Air’ opstart via mijn SGS2 en mijn foto's wil bekijken staan niet alleen mijn foto's er in maar ook wel 4000 tekens en foto's die mogelijkerwijs via bezoek op internet automatisch worden opgeslagen in de map foto's. Dat wil ik natuurlijk niet……. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Alvast bedankt.

Bewerkt (29 juni 2011 14:02)
SteKel

SteKel

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 14:52

Klopt, dat is o.a. de cache van de browser. Zo worden alle afbeeldingen uit alle mappen getoond. Erg onhandig.

De Gallery op het toestel zelf toont alleen afbeeldingen uit de mappen die niet worden uitgesloten door het bestand “nodata”.

Op die manier kun je zelf bepalen wat er in die foto, video en muziekbibliotheken wordt opgenomen en getoond. Het zou mooi zijn als dat in Kies ook zou kunnen, maar ik heb nog geen manier gevonden.

Iemand anders misschien?

Bewerkt (29 juni 2011 14:52)
archipel

archipel

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 12:08

Zijn er mensen onder ons die mij kunnen vertellen of er een mogelijkheid bestaat dat ik in ‘Kies Air’ mijn agenda kan ophalen om vanuit daar te kunnen werken? Waarom de ene app. binnen Android wel en de andere niet denk ik dan zo.

Bewerkt (30 juni 2011 12:08)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 12:22

Aangezien Kies tot nog toe zeer onbetrouwbaar is gebleken, raad ik ten sterkste af om dat programma te gebruiken voor je backups. Het is al vaak voorgekomen dat mensen plots niet meer bij hun backups in Kies konden komen. Er zijn Betere en betrouwbaardere manieren om backups te maken. Kijk hiervoor in mijn handtekening hieronder, bij “factory reset…” daar staat het prima uitgelegd.
De beste manier om je agenda te bewerken is om hem te synchroniseren met Gmail. Dan kun je 'm ook op je pc bewerken.

Bewerkt (30 juni 2011 12:22)
archipel

archipel

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 14:02

Bedankt voor de tip. Inderdaad een raar programma hoor dat ‘Kies Air’. Het synchroniseren van mijn agenda's is gelukt. Zelfs mijn Outlook via Gmail en 'mijn agenda op SGS2 en andersom. nogmaals bedankt.

Bewerkt (30 juni 2011 14:02)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 17:08

Graag gedaan.

Bewerkt (30 juni 2011 17:08)
archipel

archipel

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 13:39

archipel;186080
Hallo, als ik het programma ‘Kies Air’ opstart via mijn SGS2 en mijn foto's wil bekijken staan niet alleen mijn foto's er in maar ook wel 4000 tekens en foto's die mogelijkerwijs via bezoek op internet automatisch worden opgeslagen in de map foto's. Dat wil ik natuurlijk niet……. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Alvast bedankt.

Zijn er al suggesties……?

Bewerkt (4 juli 2011 13:39)
Samantha

Samantha

• Lid sinds 16 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 11:39

Ik herken bovenstaand probleem, helaas nog geen oplossing gevonden. Ik vind het een drama, alle foto's staan zo door elkaar. Sowieso zou ik wel graag willen dat de foto's per dag in een mapje gestopt worden ipv allemaal in 1 map. Ben nu wel aan het stoeien met ES File explorer en OI bestandsbeheer, maar het werkt nog niet echt prettig.

Maar ik krijg het ook niet voor elkaar om de SG2 met mijn laptop te verbinden middels het kabeltje. De telefoon wordt niet herkend. Dan zou je veel makkelijker (want buiten de KIES interface) de foto's kunnen sorteren en downloaden. Krijgen anderen dit wel voor elkaar?

Groet en dank,
Samantha

Bewerkt (16 augustus 2011 11:39)
toisha

toisha

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 13:26

Hey samantha
heb je al gekeken bij instellingen en dan bij applicaties daarna kijken of je usb foutopsporing aan hebt staan die moet namelijk niet aan staan
grtjes

Samantha;207052
Ik herken bovenstaand probleem, helaas nog geen oplossing gevonden. Ik vind het een drama, alle foto's staan zo door elkaar. Sowieso zou ik wel graag willen dat de foto's per dag in een mapje gestopt worden ipv allemaal in 1 map. Ben nu wel aan het stoeien met ES File explorer en OI bestandsbeheer, maar het werkt nog niet echt prettig.

Maar ik krijg het ook niet voor elkaar om de SG2 met mijn laptop te verbinden middels het kabeltje. De telefoon wordt niet herkend. Dan zou je veel makkelijker (want buiten de KIES interface) de foto's kunnen sorteren en downloaden. Krijgen anderen dit wel voor elkaar?

Groet en dank,
Samantha

Bewerkt (16 augustus 2011 13:26)
Samantha

Samantha

• Lid sinds 16 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 13:57

Die staat standaard uit, maar thnx voor de tip!

Bewerkt (16 augustus 2011 13:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren